آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آلگری : نباید به خاطر این شکست شرمنده باشیم

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، پس از شکست 5-1 مقابل ناپولی تایید کرد که تیم حریف کاملا شایستگی این پیروزی را داشته است.

یوونتوسی‌ها که در هفته های اخیر با پیروزی‌های خفیف به جمع مدعیان برگشته بودند، امشب در خانه ناپولی حرف خاصی برای گفتن نداشتند و در نهایت با یک شکست سنگین زمین را ترک کردند. اما سرمربی یووه معتقد است که تیمش به دلیل پیروزی‌های پیاپی‌ای که پیش از این دیدار به دست آورده بود، باید به خودش افتخار کند.

آلگری در پایان بازی به خبرنگاران گفت:”اول از همه باید به ناپولی به خاطر نمایشی که ارائه دادند، تبریک بگوییم. ما روی همه گل های اندکی کم انرژی بودیم، در 20 دقیقه اول بازی زیاد از حد عقب بازی کردیم و سپس زمانی که داشتیم جلو می کشیدیم، گل دوم را خوردیم.

ما موقعیت‌هایی داشتیم و احساس می کردیم می‌توانیم گل بزنیم اما این فوتبال است و هربار که ناپولی شوت زد، می‌توانست یک گل باشد. فقط گل سوم را ببینید که کرنری زده شد اما کسی آن را قطع نکرد.

هنوز راهی طولانی در پیش است و امتیازات زیادی می‌توانیم به دست بیاوریم، بنابراین باید به کار ادامه بدهیم و منتظر بمانیم.”

سرمربی بیانکونری همچنین در پاسخ به این سوال که آیا این تلخ‌ترین شکست دوران حضورش در یووه است، یا نه، گفت:”ما مستحق این شکست بودیم زیرا با انرژی کمی وارد بازی شدیم. شرایطی که در آن گل ها را دریافت کردیم، خیلی ساده و قابل پیش بینی بود اما گاهی شانس با شماست و گاهی هم نه. ما در دقایق پایانی نیمه اول تلاش کردیم شرایط را تغییر بدهیم اما ناپولی کاملا شایسته این پیروزی بود.

گروه نرم افزاری ماهور

این به آن معنا نیست که ما باید شرمنده باشیم زیرا ما می‌توانیم به خاطر 8 پیروزی پیاپی به خودمان افتخار کنیم و باید در سری آ و کوپا ایتالیا به مسیر پیروزی برگردیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا