آخرین مطلباخبارداغمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آلگری: ویالی الگویی برای پیروی است/ ناپولی همچنان بخت اول قهرمانی است

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس یاد و خاطره اسطوره فوتبال ایتالیا که امروز درگذشت را گرامی داشت.

ماسیمیلیانو آلگری که شاگردانش فردا شب (شنبه) در هفته هفدهم سری A ایتالیا پذیرای اودینزه هستند، پیش از آغاز صحبت‌هایش در کنفرانس خبری پیش از این دیدار به یاد جان‌لوکا ویالی یک دقیقه سکوت کرد و سپس صحبت‌های خود را این‌طور آغاز کرد: پیش از آغاز صحبت در مورد بازی فردا بهتر است ارنستو کاستانو (مدافع پیشین یوونتوس که دیروز درگذشت) و جا‌ن‌لوکا ویالی را به یاد بیاوریم، دو بازیکنی که مرد بودند. آنها به یوونتوس و تیم ملی ایتالیا کمک‌های زیادی کردند. از شما می‌خواهم که یک دقیقه این دو مرد را به خاطر بیاورید. ویالی بازیکن فوق‌العاده‌ای بود، اما فراتر از آن یک مرد بود. او الگویی برای پیروی است و همه ما دلتنگ او خواهیم شد.

 

جان‌لوکا ویالی مهاجم پیشین تیم‌های سامپدوریا، یوونتوس و چلسی که از سال 2017 با سرطان پانکراس دست و پنجه نرم می‌کرد، سرانجام امروز (جمعه) و در سن 58 سالگی مغلوب این بیماری شد و درگذشت. مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا پیش از پیوستنش به چلسی، بین سال‌های 1992 تا 1996 برای راه‌راه‌پوشان تورین بازی می‌کرد و در 145 بازی، 53 گل برای این تیم به ثمر رساند.

 

وی در ادامه افزود: ما ریکاوری دی‌ماریا را کامل کردیم، برمر کمی خسته است اما در تلاش هستیم روگانی را فوراً آماده بازی کنیم. با توجه به وضعیت بازیکنان در چند ساعت آینده درباره ترکیب تیم برای بازی فردا تصمیم خواهم گرفت. اودینزه تیمی بسیار فیزیکی با بازیکنان فوق‌العاده‌ای مانند پریرا است که عملکرد بسیار خوبی در زمان حضورش در یوونتوس داشته است. الکس ساندرو هم وضعیت خوبی دارد. فردا از بین گاتی، روگانی، دانیلو و الکس ساندرو سه نفرشان بازی خواهند کرد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

سرمربی یوونتوس که تیمش در حال حاضر با 34 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی سری A ایتالیاست و با ناپولی صدرنشین هفت امتیاز اختلاف دارد، در پایان درباره شانس تیمش برای قهرمانی در این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: ناپولی همچنان بخت اول قهرمانی است، آنها امتیاز بیشتری نسبت به ما دارند. ناپولی فصل فوق‌العاده‌ای داشته است. هدف اصلی ما این است که در جمع چهار تیم برتر لیگ باقی بمانیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا