آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آمادگی پیرلو برای قبول هدایت تیم ملی بلژیک

سرمربی پیشین تیم فوتبال یوونتوس آماده رها کردن مربیگری در رده باشگاهی و قبول هدایت شیاطین سرخ اروپا است.

سایت HLN بلژیک مدعی شده که آندره‌آ پیرلو سرمربی تیم فاتح کاراگمرک ترکیه نسبت به جانشینی روبرتو مارتینس روی نیمکت تیم ملی بلژیک ابراز آمادگی کرده است.

 

پیرلو که دوران مربیگری‌اش را دو سال قبل در یوونتوس آغاز کرد و در پایان همان فصل هم اخراج شد، در سوپرلیگ ترکیه وضعیت بهتری دارد و همین موضوع سبب شده که در خصوص احتمال ورودش به کادر فنی تیم ملی بلژیک گمانه‌زنی شود، هر چند که شانس او با توجه به سابقه کمی که در زمینه مربیگری دارد، چندان جدی به نظر نمی‌رسد.

علاوه بر این معیارهای تعیین شده از سوی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بلژیک برای جانشین مارتینس هم پیرلو را از لیست نامزدهای اصلی خارج می‌کند. این معیارها شامل داشتن افتخارات و قهرمانی‌های فراوان، تجربه کار در رده ملی، مهارت در مدیریت فردی و دانش تاکتیکی فراوان است.

 

گروه نرم افزاری ماهور

روبرتو مارتینس سرمربی سابق بلژیکی‌ها پس از ناکامی اخیر این تیم در جام جهانی 2022 به کار خود در کنار شیاطین سرخ پایان داد. در همین حال تیم پیرلو هم در جدول رده‌بندی سوپرلیگ ترکیه رده دهم را در اختیار دارد.

 

گفته می‌شود که هئیت رئیسه فدراسیون فوتبال بلژیک روز جمعه تشکیل جلسه خواهد داد تا درباره گزینه‌های موجود برای جانشینی روبرتو مارتینسی که به تازگی سرمربی پرتغال شده، تصمیم‌گیری کند، گزینه‌هایی که شامل تیری آنری دستیار مارتینس هم می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا