آخرین مطلباخبارداغمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آنچلوتی : پنالتی ها درست نبود ولی ما به خودمان باختیم

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، بعد از شکست مقابل ویارئال گفت ترجیح می‌دهد از خودش و تیمش انتقاد کند تا داور بازی که دو تصمیم جنجالی داشت.

در جریان دیدار دو تیم رئال مادرید و ویارئال که با شکست 2-1 مادریدی‌ها به پایان رسید داور مسابقه، سزار سوتو، دو تصمیم جنجالی داشت. او در فاصله سه دقیقه دو خطای هند را در محوطه جریمه دو تیم پنالتی تشخیص داد. این تصمیم‌های او با اعتراض‌های بسیاری مواجه شده است.

 

اما در پایان مسابقه کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال، به خبرنگاران گفت نمی‌خواهد تقصیر شکست را به گردن داور و VAR بیندازد و ترجیح می‌دهد از رئال و عملکردش انتقاد کند. او قبول کرد که تیمش در شروع سال نوی میلادی عملکرد خوبی نداشته. آنچلوتی گفت او و تیمش سبک بازی ویارئال را می‌شناختند و با اینحال با اشتباهات‌شان نقش مهمی در این شکست بازی کردند.

به اشتباهات خودمان باختیم، امسال را خوب شروع نکردیم

بازی سختی بود. حالا شرایط برای ما پیچیده‌تر شده است. ما خوب دفاع نکردیم و در شروع هر دو نیمه اشتباهاتی داشتیم. روی هر دو اشتباه گل خوردیم و بازگشت به بازی برایمان ساده نبود. بله، واقعیت این است که مثل پارسال، سال جدید میلادی را خوب شروع نکرده‌ایم.

گروه نرم افزاری ماهور

رئال در بازی‌خوانی نقص داشت

ما خیلی اشتباه کردیم. باید شرایط را بهتر تشخیص می‌دادیم و بازی‌خوانی بهتری می‌داشتیم. وقتی حریف شما را به شدت پرس می‌کند باید از فرصت برای ارسال پاسهای بلند استفاده کنید. ما تیمی نیستیم که برای ارسال پاسهای بلند مشکل داشته باشیم. گاهی مشکل از نقص در بازی‌‌خوانی است که این خبر خوبی نیست.

 

مشکل رئال در جناح راست

من عملکرد میلیتائو در تیم ملی برزیل را دیده‌ام. لوکاس به بازی در این پست بیشتر عادت دارد ولی من ترجیح دادم در این بازی از یک بازیکن تازه‌نفس استفاده کنم. مشکل امروز ما در خط دفاع بود. باید از این به بعد روی عملکرد دفاعی تیم متمرکز باشیم.

 

تعویض‌های آنچلوتی

می‌خواستم به تیم انرژی تزریق کنم. بازی پایاپای بود و احتمال پیروزی هر دو تیم وجود داشت. هدف و سعی ما این بود که کار را به تساوی بکشانیم ولی موفق نشدیم. حالا باید به آینده نگاه کنیم.

 

پنالتی‌های این بازی

به نظر می‌آمد که تصمیمهای درستی نبود ولی باید به این شرایط عادت کنیم. حالا هر هندی که در محوطه جریمه اتفاق می‌افتد پنالتی است. ولی اگر تصمیم به عهده من بود هیچکدام از دو صحنه را پنالتی نمی‌ گرفتم .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا