آخرین مطلباخبارداغمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آنچلوتی: چیزی که بازی کردیم اسمش فوتبال نبود!

سرمربی رئال مادرید پس از صعود تیمش به مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری به تمجید از رودریگو جوان پرداخت

رئال مادرید با پیروزی 1-0 مقابل کاسرنیو، به دور یک هشتم نهایی رقابت‌های کوپا دل ری صعود کرد. کارلو آنچلوتی که تیمش را با تغییرات گسترده راهی این دیدار کرده بود بعد از کسب پیروزی از رودریگو تمجید کرده و وضعیت چمن ورزشگاه پرنسیپ فیلیپه را مورد انتقاد قرار داد.

 

او با تمجید از ستاره برزیلی تیمش که تک گل پیروزی را به ثمر رساند در خصوص این بازیکن گفت: “رودریگو بازی فوق العاده ای انجام داد. بازی فیزیکی زیاد و ارسال های متعدد، ما به این نوع بازی عادت نداریم و به هر ترتیب از عملکرد تیم راضی هستم. تیم حریف هم خیلی خوب بازی کرد. آنها به خوبی ما را پرس کردند و فرصت زیادی برای به گردش درآوردن توپ نداشتیم.”

سرمربی رئال مادرید که ادن هازارد را به عنوان بازیکن فیکس در این دیدار به زمین فرستاده بود در مورد عملکرد ستاره بلژیکی تاکید کرد: “در این شرایط که بازی کردن غیرممکن بود، ارزیابی عملکرد فردی بازیکنان دشوار است. ما بازی را انجام دادیم که به آن عادت نداریم. بازیکنان ریزنقش مثل رودریگو و هازارد در این شرایط، کار سخت‌تری دارند ولی در هر حال حضور او در زمین نتیجه بخش بود.”

آنچلوتی با انتقاد از وضعیت بد زمین چمن بازی گفت: “ما در زمینی که نمی شد در آن توپ را به جریان درآورد نتوانستیم کیفیت واقعی خود را به نمایش بگذاریم. در این زمین نمی شد فوتبال بازی کرد. به نظرم این یک ورزش دیگر بود و نمی شد اسمش را فوتبال گذاشت. خوب است که تیم های کوچک با تیم های بزرگ بازی کنند و این برای هواداران هم جذاب است. در عین حال هواداران می خواهند بازی های خوبی ببیند که در این زمین ممکن نبود.”

گروه نرم افزاری ماهور

 

“چه چیزی را در تیم خود امروز دوست داشتید.” سرمربی رئال در پاسخ به این سوال گفت: “من همه چیز تیمم را دوست داشتم. می دانستم که روز سختی را از همان دقیقه اول خواهیم داشت. می دانستم که باید زجر زیادی بکشیم. به نظرم در همه نقاط خوب بودیم. خط دفاعی عملکرد قابل قبولی داشت و دروازه خود را هم بسته نگه داشتیم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا