آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

آنچلوتی : کاری که کریم می کند باور نکردنی است

سرمربی رئال مادرید معتقد است که تیمش در بخش دفاعی مقابل بیلبائو، عملکرد خوبی داشته است.

بعد از پیروزی یک بر صفر بارسلونا مقابل ختافه، رئال مادرید هم با دو گل از سد بیلبائو گذشت تا فاصله سه امتیازی با صدر را حفط کند. گل اول رئال را در این دیدار بنزما با یک والی دیدنی در نیمه اول زد و گل دوم را کروس در دقیقه ۹۰ وارد دروازه حریف کرد تا با کسب پیروزی دو بر صفر، کمی از تلخی شکست مقابل بارسا بکاهد.

 

کارلو آنچلوتی در پایان این دیدار با تمجید از عملکرد تیمش در فاز دفاعی گفت: “واضح است که تیم دوباره در بخش دفاعی خوب کار می‌ کند. ما مقابل بیلبائو، محکم و منسجم بازی کردیم. با توجه به اینکه خیلی زود از حریف جلو افتادیم به یک بازی خوب دفاعی نیاز داشتیم که این کار را به خوبی انجام دادیم.”

این دویست و بیست و هشتمین گل بنزما در لالیگا بود که او را با رائول گونزالس افسانه ای به عنوان دومین گلزن برتر مادرید در لالیگا برابر کرد. سرمربی رئال با تمجید از کریم بنزما یادآور شد: “کاری که کریم انجام می دهد، باورنکردنی است. او در رسیدن به اهداف، کمک زیادی به ما می کند و در اوج بودنش به نفع ماست.”

او در مورد عملکرد بسیار خوب کاماوینگا نیز گفت: “او با تمام کیفیت بازگشته که این به نفع تیم ماست. بسیار از این شرایط خوشحال و راضی هستیم. من شخصا می خواهم بازی تماشایی کاماوینگا را بیش از این‌ها برجسته کنم.”

گروه نرم افزاری ماهور

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا