آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اسپالتی : این تیم عشق هواداران را به آنها بر می گرداند

لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، پس از پیروزی 5-1 مقابل یوونتوس، عملکرد شاگردانش را تحسین کرد.

ناپلی‌ها که جدی ترین مدعی قهرمانی این فصل سری آ هستند، امشب نمایش درخشانی مقابل یووه داشتند و با گل های ویکتور اوسیمن (دو گل)، خویچا کواراتسخلیا، امیر رحمانی و الیف الماس به پیروزی رسیدند و تک گل آنخل دی‌ماریا هم نتوانست از سنگینی شکست یووه کم کند.

آخرین باری که یوونتوس در سری آ با 5 گل شکست خورد به سال 1993 مقابل پسکارا برمی‌گردد. البته ناپولی در سال 1990 در سوپرکاپ ایتالیا هم موفق شده بود یووه را 5-1 از پیش رو بردارد.

اسپالتی در پایان بازی گفت:”شب فوق‌العاده‌ای است زیرا تیم خیلی خوب کار کرد و ضرباهنگ بازی را بالا نگه داشت؛ کاری که ما نیاز داشتیم انجام بدهیم و بالاتر از همه، هواداران هم جو فوق‌العاده‌ای ایجاد کردند.

این تیم می‌داند که چگونه احساس علاقه ای که هواداران نسبت به باشگاه دارند را بازتولید کنند و امروز به شیوه ای مناسب بازی کردند؛ بنابراین اگر آنها کاری که در توان‌شان است را انجام بدهند، می‌توانند بازی ای که امشب انجام دادند را به نمایش بگذارند.

بعد از اینکه یووه گل زد، ما توانستیم به خوبی در بازی بمانیم و هواداران به ما کمک کردند که آن دقایق که یووه واکنش قدرتمندانه ای داشت، به خوبی مدیریت کنیم.

گروه نرم افزاری ماهور

اگر ما می خواستیم با آنها وارد دوئل شویم، کاری که روی گل آنها انجام دادیم، در بیشتر موارد شکست می‌خوردیم زیرا این در طبیعت ما نیست، این جزو ویژگی‌های ما نیست. بنابراین ما نیاز داریم که با توپ بازی کنیم. دی‌ان‌ای ما بازی به این شکل است.”

اسپالتی همچنین در مورد ویکتور اوسیمن، مهاجم تیمش، که نمایش فوق‌العاده‌ای در دیدار امشب داشت، گفت:”اوسیمن مهاجم خارق‌العاده‌ای است. من از پتانسیل غیرمنتظره او شگفت زده شدم و هیجان زده‌ام که ببینم او در آینده چه خواهد کرد.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا