آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

اندریک: رئال را بخاطر وینی و کریس انتخاب کردم

خرید جوان رئال مادرید اولین اظهارت خود بعد از نهایی شدن این انتقال را انجام داد.

اندریک ۱6 ساله که اخیرا به رئال مادرید پیوست شب گذشته در‌ دیدار خیریه ای که زیکو هر سال در ماراکانا ترتیب می دهد سه گل زد. او در پایان این دیدار مصاحبه ای با مارکا انجام داد که می خوانید:

از اینکه به رئال مادرید پیوستی چه احساسی داری؟
خیلی خوشحالم و بابت آن خدا را شکر می کنم. هنوز به افتخار خاصی نرسیدم ولی به همین خاطر هم خدا را شکر می کنم چون آینده فقط دست اوست. از سال 2024 که به رئال مادرید خواهم پیوست، امیدوارم فصل های خوبی داشته باشیم. در حال حاضر در پالمیراس هستم ولی از همین جا بچه های تیم را حمایت خواهم کرد. وینی دوست صمیمی من است و فصل فوق العاده ای داشته است. همچنین بازیکنان دیگر مثل ادر، رودری و… امیدوارم که رئال مادرید در اروپا و اسپانیا موفق باشد.

از میان پیشنهاداتی که داشتی چرا رئال مادرید را انتخاب کردی؟
رئال مادرید باشگاه بزرگی است و وقتی به من پیشنهاد داد خیلی خوشحال شدم. کریستیانو رونالدو که بت من است، در این تیم حضور داشت و به همین خاطر در انتخاب رئال شک نکردم و فکر می کنم که کار درستی انجام داده ام. خدا همیشه با من بوده و بهترین راه را نشانم داده است.

این روزها با وینی بودی، چه توصیه ای برایت داشت؟
چند نکته گفت که اینجا نمی توانم در موردش صحبت کنم. نکات زیادی به من گفت و من که مدت زیادی در رئال خواهم بود آنها را به خاطر خواهم داشت. وینیسیوس نه تنها در مورد این مقطع، بلکه در مورد کل زندگی به من توصیه هایی داشته است. او دوست من است و فکر می کنم این دوستی سال ها ادامه داشته باشد. امیدوارم پاس های زیادی با او رد و بدل کنم و گل های مهمی برای رئال بزنیم.

گروه نرم افزاری ماهور

آیا توانسته ای با آنچلوتی و دیگر بازیکنان رئال مادرید هم صحبت کنی؟
بله با آنچلوتی صحبت کردم، همچنین با ادر و رودریگو، دیگر برزیلی های تیم. خدا را بابت این اتفاقات که در زندگی ام رخ می دهد شکر می کنم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. البته باید پای خود را مستحکم به زمین بگذارم و استقامت و فروتنی بالایی داشته باشم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا