آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

بتیس ۲(۲)-(۴)۲ بارسا: فینال سوپرجام، ال‌کلاسیکو شد

بارسلونا بعد از تساوی دو بر دو مقابل بتیس در 120 دقیقه ، این تیم را در ضربات پنالتی با نتیجه 4-2 شکست داد .

تیم های بارسلونا و رئال بتیس از ساعت 22:30 برگزار کننده دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی سوپر جام فوتبال اسپانیا در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض بودند. این دیدار در وقت های قانونی با تساوی یک بر یک به پایان رسید و در سی دقیقه وقت های اضافه نیز هر کدام از دو تیم یک گل دیگر زدند تا کار با تساوی دو بر دو به ضربات پنالتی کشیده شود. شاگردان ژاوی در ضربات پنالتی با درخشش تراشتگن 4-2 پیروز شدند تا ال کلاسیکو را در فینال سوپرجام شاهد باشیم.

 

در شرایطی که رئال مادرید شب گذشته موفق شد والنسیا را در ضربات پنالتی شکست داده و فینالیست شود، بارسا برای حضور در پای دیگر فینال تلاش می کرد و به لطف تک گل لواندوفسکی، نیمه اول را یک بر صفر به سود خود پایان داد.

بازی در نیمه اول کم افت و خیز آغاز شد و در 20 دقیقه نخست موقعیت چندانی روی دروازه ها شاهد نبودیم تا اینکه پدری روی ارسال ایستگاهی رافینیا در دقیقه 23 دروازه بتیس را باز کرد ولی داور این گل را بعد از بازبینی VAR به علت آفساید، مردود اعلام کرد.

 

گروه نرم افزاری ماهور

هر چه به دقایق پایانی نزدیک تر می شدیم بازی تهاجمی بارسا شدت می گرفت تا اینکه روبرت لواندوفسکی در دقیقه 40 حرکت پا به توپ زیبا و سپس پاس دقیق دمبله را در داخل محوطه جریمه با شوتی دقیق به گل تبدیل کرد. بتیس بعد از این گل حملاتی برای جبران داشت که ناموفق بود و نیمه اول با برتری یک بر صفر شاگردان ژاوی به پایان رسید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا