آخرین مطلباخبارداغمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

بزرگان قاره سبز در کمین پنجره ژانویه؛ خواب زمستانی رئال

آنچلوتی برای زمستان به دنبال هیچ خریدی نیست.

کهکشانی‌ها مدافع عنوان قهرمانی 2 جام معتبر هستند،گ. در لیگ قهرمانان اروپا مثل همیشه مدعی ظاهر شده‌اند و در لیگ هم شانه به شانه بارسلونا برای قهرمانی حرکت می‌کنند و در بازی‌های خود هم نشانی از ضعف مورد توجهی ندارند. طبیعی است که سرمربی با تجربه این تیم نخواهد نظم و تمرکز ترکیبش را با خرید در ژانویه به هم بزند.

 

رئال مادرید که برای تابستان بعدی با شایعات بزرگ بسیاری از جذب هالند تا خرید بلینگام دست و پنجه نرم می‌کند، زمستان را برای آرامش و سکوت می‌خواهد و با اعلام رسمی این باشگاه مبنی بر عدم خرید در این پنجره، شایعات مربوط به جذب بازیکنان جدید هم از اطراف رئال مادرید پراکنده شدند. با این حال اردوی کهکشانی‌ها در زمستان خالی از خبر نخواهد بود‌. آنچلوتی می‌خواهد این بار با خلوت کردن لیستش وارد عمل شود.

 

دغدغه‌های اصلی

گروه نرم افزاری ماهور

ظاهرا کارلتو برای تجهیز تیمش دغدغه‌ای ندارد و افکاد اصلی او برای تابستان آینده بروز پیدا کرده‌اند. به نظر می‌رسد مرد ایتالیایی نیمکت کهکشانی‌ها می‌خواهد تا حد امکان لیست بازیکنانش را برای ورود ستاره‌های بزرگ و جدید در تابستان خلوت کند و در همین راستا رئال باید برای ستاره‌هایی مانند آلفونسو دیویس، ارلینگ هالند، جاد بلینگام و دیگر بازیکنانی که مورد توجه این باشگاه هستند، لیست را خالی کند. به نظر می‌رسد در این بین عزم رئال برای خرید آلفونسو دیویس جدی است و متعاقب این عزم، تلاش رئال برای فروش فرلاند مندی هم جدی شده است. گفته می‌شود نیوکاسل برای مندی پیشنهاد خوبی در ژانویه ارائه می‌دهد و رئال هم با فروش مدافع چپ خود مشکلی نخواهد داشت. به جز فروش مندی نشریه آ اس ادعا می‌کند رئال مادرید به 5 بازیکن خودش اجازه رفتن می‌دهد که این 5 نفر آلوارو اودریوزولا، دنی سبایوس، مارکو آسنسیو، ادن ازار و ماریانو دیاس هستند. رئال تصمیم به خانه تکانی گرفته و احتمالا این خانه تکانی را از ژانویه شروع خواهد کرد. کارلو آنچلوتی به صراحت اعلام کرد: «ما در ژانویه نیازی به خرید نداریم و بازار ما بسته است. جدایی چند بازیکن را مورد نظر قرار می‌دهیم».

 

شایعات و احتمالات

شایعات با اعلام رسمی باشگاه و سرمربی برای بی میلی به خرید در زمستان از پیرامون باشگاه رئال مادرید پراکنده شده‌اند و به جای آنها شایعات جدایی در اطراف کهکشانی‌ها پرسه می‌زنند. شاید در بین بازیکنانی که رئال، آنها را نمی‌خواهد، نام ادن ازار از دیگران شاخص‌تر باشد. او در مادرید هرگز به روزهای درخشان انگلیسی نزدیک هم نشد و خرید ازار یک شکست محض برای بازیکن و باشگاه بود. هنوز هیچ باشگاهی به طور رسمی اعلام نکرده بازیکن نیمکت نشین رئال را می‌خواهد اما ازار آنقدرها هم بی اعتبار نشده که روی دست باشگاه بزرگش بماند و شاید ژانویه فصل جدایی او از رئال و پایان یکی از بدترین انتقال‌های بازیکنان در تاریخ فوتبال باشد. در کنار ادن ازار و شایعه جدایی‌اش، خبرهایی مبنی بر علاقه چند تیم لیگ برتری به جذب مارکو آسنسیو شنیده می‌شود که با توجه به قرار گرفتن او در لیست 5 نفره بازیکنان رفتنی از مادرید انتظار داریم این هافبک اسپانیایی به زودی و احتمالا در زمستان اردوی کهکشانی‌ها را ترک کند. با وجود خواب زمستانی رئال در بازار خرید بازیکنان، شایعات مربوط به خریدهای آنها در تابستان بعدی آنقدر بزرگ است که نمی‌توان از آنها گذشت. ضمن اینکه سران باشگاه از همین حالا به دنبال جذب بازیکنان مورد نظر خود برای شروع فصل بعد هستند. رئال در شایعات به خرید ستاره‌هایی مانند ارلینگ هالند، جاد بلینگام، آلفونسو دیویس، رافائل لیائو، تئو هرناندس، کیلیان امباپه، یوشکو گواردیول، مارکوس تورام و حتی ایبراهیما کوناته علاقه‌مند عنوان شده اما در این بین شایعه جذب بلینگام از دیگر خبرها جدی‌تر به نظر می‌رسد. خبرهای غیر رسمی هم از علاقه این بازیکن انگلیسی برای حضور در سانتیاگو برنابئو می‌گویند. رئال مادرید تمام توانش را در زمستان ذخیره خواهد کرد تا برای انفجار بمب‌های نقل و انتقالاتی در تابستان آماده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا