آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

بوسکتس : سطح فوتبال گاوی باورنکردنی است

کاپیتان بارسلونا معتقد است که هم تیمی جوانش، گاوی در سطحی باورنکردنی فوتبال بازی می کند.

بارسلونا با کسب پیروزی سه بر یک مقابل رئال مادرید به مقام قهرمانی سوپرجام اسپانیا دست یافت تا سرخیو بوسکتس به عنوان کاپیتان این تیم، جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

هافبک باتجربه آبی اناری ها که در بازی قبلی مقابل بتیس در مرحله نیمه نهایی، شمار بازی های خود برای بارسا را به عدد 700 رساند، برای اولین بار به عنوان کاپیتانِ این تیم جام قهرمانی را بالای سر برد تا امشب را هیچ گاه فراموش نکند.

 

او در خصوص این شب به یادماندنی گفت: می دانستیم که این فرصتی است که باید از آن استفاده کنیم. این جام در مقطع فعلی که دوران تغییرات در تیم بود بسیار اهمیت داشت و به ما کمک می کند تا انگیزه بیشتری برای مبارزه در جام های دیگر داشته باشیم.

بوسکتس در مورد سبک بازی تیمش در این دیدار گفت: ما مرکز زمین را تقویت کردیم تا برتری خود را به حریف دیکته کنیم. رونالد در متوقف ضد حملات حریف و وینیسیوس بسیار خوب عمل کرد. ما در جناحین نیز توانستیم نسبت به رئال برتری داشته باشیم.

گروه نرم افزاری ماهور

 

او در مورد درخشش گاوی در این دیدار (دو گل و یک پاس گل) گفت: همه از قبل به توانایی های گاوی واقف بودیم و می دانستیم که او چگونه بازی می کند. گاوی بسیار جوان است و بسیاری از همسن های او اکثرا در تیم جوانان حضور دارند. او سطحی باورنکردنی از فوتبال را با پاس گل ها و گل های خود ارائه می دهد. گاوی آینده درخشانی دارد و فضا برای پیشرفتش زیاد است. امیدوارم که حضور مداوم و موفقی در بارسا داشته باشد.

کاپیتان بارسا افزود: ما همواره حمایت هواداران را احساس می کردیم ولی در بارسلونا همیشه از شما می خواهند تا برنده شوید. از زمانی که ژاوی در تیم حضور داشت به دنبال موفقیت بودیم و امروز به اولین قهرمانی با او دست یافتیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا