آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

تصمیم مشترک دی‌ماریا و مسی بعد از فتح جام‌جهانی

دی ماریا پس از قهرمانی در جام جهانی 2022 راه مسی را ادامه خواهد داد و قصد بازنشسته شدن ندارد.

آنخل دی‌ماریا گل دوم آرژانتین در فینال جام جهانی قطر را به فرانسه زد. او در دقیقه 64 تعویض شد تا ادامه درام فینال را از روی نیمکت تماشا کند. در نهایت هم تیمی های او موفق شدند با پیروزی در ضربات پنالتی، برای سومین بار در تاریخ جام را مال خود کنند. این بهترین اتفاق ممکن برای این بازیکن 34 ساله بود. او حالا قصد دارد به کار خود در عرصه ملی ادامه داده و از حضور در تیم قهرمان جهان لذت ببرد.

دی ماریا از زمان انجام اولین بازی ملی خود در سال 2008 تا به امروز یکی از بازیکنان موثر تیم ملی کشورش بوده است. او در این مدت 129 بار پیراهن آرژانتین را به تن کرده است. دی ماریا که عضوی از تیم قهرمان کوپا امریکا بود، گلزنی در فینالیسما و فینال جام جهانی را در کارنامه خود دارد.

جالب اینجاست که هم تیمی 35 ساله او لیونل مسی نیز با ذکر دلایل مشابه اعلام کرده است که هنوز به خداحافظی از تیم ملی فکر نمی کند. او گفته است: می خواهم بعد از کسب قهرمانی جام جهانی به بازی کردن در تیم ملی آرژانتین ادامه دهم.

دی ماریا حالا پیش از هر چیز باید به بازگشت قدرتمندانه به فوتبال باشگاهی بیاندیشد. او بعد از حضور در جشن قهرمانی البی ‌سلسته باید به زودی راهی ایتالیا شود تا تیمش را در بازی روز چهارم سال نوی میلادی مقابل کرمونز همراهی کند.

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا