آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

خداحافظی «گرت بیل» از دنیای فوتبال

کاپیتان تیم ملی فوتبال ولز پس از حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

گرت بیل امروز دوشنبه با انتشار بیانیه‌ای خداحافظی خود را از بازی‌های ملی و باشگاهی را اعلام کرد تا دیگر شاهد حضور او در مستطیل سبز نباشیم.

 

کاپیتان تیم ملی ولز که همراه با این تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل آمریکا، ایران و انگلیس به میدان رفت پس از شکستن رکوردهای مختلف فردی و تیمی از فوتبال خداحافظی کرد.

بیل که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های ساوت همپتون، تاتنهام انگلیس، رئال مادرید اسپانیا و لس آنجلس آمریکا را در کارنامه دارد با پیراهن کهکشانی‌های اسپانیا توانست به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، لالیگا، کوپا دل ری، سوپرجام اروپا، جام باشگاه‌های جهان و… دست پیدا کند.

گروه نرم افزاری ماهور

او در بخشی از بیانیه خداحافظی اش که با امضای خود منتشر کرده است عنوان داشته: «حضور برای ۱۷ سال در بهترین لیگ‌های دنیا احساسی بسیار باور نکردنی دارد که نمی دانم چطور باید بیان کنم. من در این مسیر از خانواده ام و همسر و فرزندانم که همیشه کنارم بودند تشکر می‌کنم. برای من اولین بار حضور در ساوت همپتون اتفاق حرفه‌ای بود و آخرین تیمم هم لس انجلس بود که برای همه آرزوی موفقیت می‌کنم.»

 

حالا بیل که غیر از فوتبال علاقه خاصی به ورزش گلف داشته و با حضور مداوم در این ورزش حاشیه‌هایی را نیز چشیده بود بازنشسته شد تا با خیال راحت‌تری سراغ ورزش مورد علاقه اش برود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا