آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

خوشحالی دیوانه‌وار الگری پس از سوپرگل دانیلو!

سرمربی یوونتوس با شادی‌ای تهییج‌کننده گل تساوی تیمش را جشن گرفت.

تیم فوتبال یوونتوس در چارچوب هفته نوزدهم سری آ دیشب به مصاف آتلانتا رفت و این دیدار پرگل در ورزشگاه آلیانز تورین با نتیجه تساوی ۳-۳ به اتمام رسید تا یوونتوس که بعد از کسر ۱۵ امتیاز شرایط خوبی ندارد ، با این تساوی ۲۳ امتیازی شد و به رده نهم جدول صعود کرد .

 

این نتیجه در شرایطی رقم خورد که شاگردان آلگری بعد از عقب افتادن از حریف، با دو گل دی‌ماریا و ملیک از حریف پیش افتادند اما با شروع نیمه دوم در کمتر از ۱۰ دقیقه دو گل دریافت کردند تا بازی سه بر دو به سود آتلانتا شود.

 

سرمربی یوونتوس که بعد از شکست مقابل ناپولی فشار شدیدی را روی دوش خود حس می‌کرد، بعد از دریافت گل سوم، فدریکو کیه‌زا، فوق‌ستاره تیمش را به زمین فرستاد تا با حرکات ترکیبی و تکنیکی این بازیکن نتیجه را برگرداند.

گروه نرم افزاری ماهور

کیه‌زا هم روی اولین فرصتی که به‌دست آورد با گرفتن یک خطا در پشت محوطه فرصت گلرنی برای تیمش به‌وجود آورد.

 

بازیکنان یووه که نشانی از ناراحتی بابت کسر امتیاز در نحوه بازی‌شان دیده نمی‌شد، روی این ضربه ایستگاهی با یک پاس توسط دی‌ماریا، دیوار دفاعی آتلانتا را کنار زدند تا دانیلو برزیلی با شوتی سهمگین، دروازه حریف را باز کند.

 

اما آنچه بعد از این گل تماشایی به چشم آمد، شادی دیوانه‌وار و جنون‌آمیز ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی تیم یووه بود که با تکان دادن دست و سفت کردن بازو و گره‌ کردن مشتش، این گل را جشن گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا