آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

دانجوما پیشنهاد انتقال به اورتون را رد کرد و به تاتنهام پیوست

اسپرز قرارداد قرضی دانجوما را تایید کرد زیرا ستاره ویارئال انتقال به اورتون را رد کرد. تاتنهام پس از ربودن قرارداد اورتون برای مهاجم ویارئال، قرارداد قرضی آرنات دانجوما را تکمیل کرد.

دانجوما با قراردادی قرضی کوتاه مدت به تیم شمال لندن پیوست، پس از اینکه اسپرز به طرز هیجان انگیزی از اورتون جلو افتاد و ملی پوش هلندی را به خدمت گرفت. این بازیکن 25 ساله تا پایان فصل با تیم آنتونیو کونته پیوند دارد و گزارش شده است که اسپرز این گزینه را دارد که او را به طور کامل در تابستان خریداری کند.

اسپرز بیانیه ای رسمی مبنی بر تایید قرارداد با دانجوما منتشر کرد که در آن آمده است: “خوشحالیم که انتقال قرضی آرنات دانجوما را به ویارئال تا پایان فصل 2022/23، مشروط به مجوز بین المللی، اعلام کنیم.”
ا

نتظار می رفت دانجوما پس از اتمام تست های پزشکی در روز شنبه به صورت قرضی به اورتون بپیوندد، اما اسپرز موفق شد وارد عمل شده و او را متقاعد کند که در عوض به لندن برود. تصمیم این بازیکن 25 ساله برای پیوستن به تاتنهام به عنوان یک ضربه تازه به اورتون محسوب می شود، تیمی که سرمربی فرانک لمپارد را پس از سقوط به لیگ برتر برکنار کرد.

کونته می تواند اولین بازی قرضی ویارئال را زمانی که اسپرز در دور چهارم جام حذفی شنبه به مصاف پرستون برود، به او بدهد.

گروه نرم افزاری ماهور

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا