آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

دکلان رایس آرسنال آرتتا را به چلسی ترجیح می دهد

دکلان رایس بازیکن وستهم ترجیح می دهد به آرسنال میکل آرتتا برود تا چلسی، زمانی که او به ناچار چکش ها را در تابستان ترک می کند.

پس از هشت سال حضور در شرق لندن، جدایی این بازیکن 24 ساله از وستهام چیزی بیش از یک امر رسمی به نظر نمی رسد. زیرا این بازیکن مشتاق بازی در لیگ قهرمانان اروپا و چالش برای کسب جام است. با وجود پیوندهای مداوم با باشگاه دوران نوجوانی چلسی، اطلاعات جدید گاردین نشان می دهد که جذاب ترین مقصد برای دکلان رایس آرسنال است. روش‌های مربیگری آرتتا از نظر این بازیکن برتر است و تصور می‌شود که این بازیکن اسپانیایی از قبل برنامه‌هایی را طراحی کرده است.

«عامل آرتتا» کلیدی به نظر می‌رسد، زیرا رئیس توپچی‌ها یکی از بزرگ‌ترین تحسین‌کنندگان رایس است. این بازیکن 24 ساله به یکی از محبوب ترین هافبک های اروپا تبدیل شده است و بازگشت به چلسی، جایی که او از طریق آکادمی آمده بود، تا همین اواخر محتمل ترین مقصد به نظر می رسید. با این حال، دکلان رایس دیده است که آرتتا آرسنال را به مدعی قهرمانی تبدیل کرده است و چشم انداز انتقال به استادیوم امارات اکنون برای این بازیکن جذاب است.

در حالی که صحبت ها در مورد انتقال تابستانی ادامه دارد، این بازیکن 24 ساله بر روی خروج وستهام از یک منطقه سقوط  متمرکز خواهد بود، که با پیروزی مهم 2-0 مقابل اورتون در روز شنبه، تقویت بزرگی به دست آورد.
منبع:www.goal.com

58 / 100

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا