آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

دی‌بروینه: هالند می‌تواند رکورد مسی و رونالدو را بشکند

کوین دی‌بروینه، ستاره منچسترسیتی، از درخشش ارلینگ هالند به عنوان یک مهاجم تراز اول ابراز رضایت کرد.

هالند از زمان پیوستن به منچسترسیتی در تابستان امسال به ستاره بی چون و چرای این تیم در رقابت‌های داخلی و لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شده است.
او تا به حال موفق شده در 19 دیداری که با پیراهن سیتی به میدان رفته، 24 بار دروازه حریفان را باز کند و رکوردی باورنکردنی را در اولین فصل حضورش در فوتبال انگلیس به جای بگذارد.
همین باعث شده که بسیاری از او در کنار کیلیان امباپه به عنوان ستاره اصلی نسل بعدی فوتبال اروپا نام ببرند و دی بروینه نیز معتقد است که این هم تیمی‌اش می‌تواند به یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال تبدیل شود.

این ستاره سیتی به خبرنگاران گفت:« هالند همین حالا هم 200 گل به ثمر رسانده است، بنابراین احتمالا رکوردش را به 600، 700 یا 800 گل خواهد رساند. اگر بتواند آماده بماند و کارهایی که انجام می‌دهد را همچنان ادامه دهد می‌تواند از رکورد بازیکنان بزرگ فعلی عبور کند. او مهاجمی درجه یک و تراز اول است.»
او همچنین از عملکرد دیگر مهاجم سیتی تمجید کرد و اظهار داشت:« ما از همان اول دیدیم که جولین آلوارز بسیار با استعداد است. شرایط بازیکنان آمریکای جنوبی خیلی مشخص نیست اما او بازیکنی پخته به نظر می‌رسد. من برایش خوشحال هستم. هرچقدر فصل جلوتر برود، او فرصت بازی بیشتری دارد و گل‌‎های بیشتری به ثمر خواهد رساند.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا