آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

رئال مادرید تمایلی به هدر دادن زمان برای امباپه ندارد

رئال مادرید تمایلی به هدر دادن زمان برای امباپه ندارد و تنها در صورتی برای انتقال اقدام خواهد کرد که این ستاره بخواهد از پاری سن ژرمن خارج شود.

پس از از دست دادن کیلیان امباپه در تابستان گذشته، رئال مادرید اصرار دارد که تنها در صورتی این بازیکن فرانسوی را تعقیب خواهد کرد که او به صراحت اعلام کند که می خواهد از پاری سن ژرمن جدا شود.

تابستان گذشته، امباپه پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد و دوباره با پاری سن ژرمن قرارداد امضا کرد و یکی از پرسودترین قراردادهای تاریخ فوتبال را امضا کرد. از آن زمان، شایعاتی مبنی بر تمایل این ملی پوش فرانسوی به گوش رسید و حتی می تواند یک حرکت تکان دهنده به تیم مادریدی انجام دهد که شش ماه پیش آن را رد کرد.

با این حال، طبق گزارش مارکا، غول های اسپانیایی منتظر امباپه نیستند و با نمایندگان او تماسی نداشته اند. آنها تنها در صورتی حرکتی را انجام می دهند که بازیکن علناً قصد خود را برای ترک اعلام کند.

مادرید تابستان گذشته امباپه را از دست داد و در عوض قرارداد زیادی با وینیدیوس جونیور تمدید کرد، قبل از اینکه اورلین چوآمنی هافبک دفاعی را به خدمت بگیرد. آنها در تابستان امسال با جود بلینگهام مرتبط هستند و در ماه های آینده آماده مبارزه با لیورپول برای انتقال او هستند.

گروه نرم افزاری ماهور

تابستان گذشته، پس از از دست دادن امباپه، فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، نظر خود را در مورد این حماسه ارائه کرد و در مصاحبه ای معروف به ال کرینگویتو گفت: “هیچ کس در رئال مادرید بالاتر از باشگاه نیست.” پرز گفت. [امباپه] بازیکن بزرگی است، او می تواند بیشتر از دیگران برنده شود، اما این یک ورزش جمعی است و ما ارزش ها و اصولی داریم که نمی توانیم آنها را تغییر دهیم.

لوس بلانکوس برای خود برنامه های نقل و انتقالاتی دارد و در حال رقابت برای  بلینگهام است که امیدوارند بتوانند تابستان امسال او را به خدمت بگیرند.

منبع:www.goal.com

58 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا