آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه از زیدان عذرخواهی کرد

“من اظهارات ناشیانه ای کردم” – رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه لی گرات از زیدان عذرخواهی کرد.

نوئل لو گرات، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه به دلیل اظهارات توهین آمیز درباره سرمربی شدن زین الدین زیدان در تیم ملی عذرخواهی کرد.

پس از اینکه روز شنبه اعلام شد دیدیه دشان تا سال 2026 در سمت سرمربی ت یک ملی فرانسه خواهد ماند، لو گرات  این احتمال را رد کرد که زیدان به این سمت برسد و به شوخی به RMC Sport گفت که او حتی تلفن را بر نمی‌داشت.

حال لو گرات به RMC Sport گفت: “من می خواهم به خاطر این اظهارات عذرخواهی کنم، که مطلقاً دیدگاه من و توجه من به بازیکنی که او بود و مربی ای که او شده است را نشان نمی دهد.” من مصاحبه ای با RMC انجام دادم که نباید انجام می دادم زیرا آنها با مخالفت با دیدیه و زین الدین زیدان، دو تن از بزرگان فوتبال فرانسه به دنبال جنجال بودند. اعتراف می کنم که اظهارات ناشیانه ای کردم که باعث ایجاد سوء تفاهم شد.

عذرخواهی لو گرات پس از آن صورت می گیرد که نظرات او مورد انتقاد گسترده قرار گرفت. کیلیان امباپه، ستاره جام جهانی در توییتر خود نوشت: زیدان فرانسه است، ما اینطور به اسطوره بی احترامی نمی کنیم. روز بعد، رئال مادرید، کارفرمایان سابق زیدان نیز مدعی شد که سخنان رئیس فدراسیون فوتبال “برای کسی که چنین نمایندگیی دارد نامناسب است” و “عدم احترام به یکی از تحسین‌برانگیزترین چهره‌های طرفداران فوتبال در سراسر جهان” را نشان داد.

گروه نرم افزاری ماهور

با عذرخواهی Le Graet برای اظهارات جنجالی خود، به نظر می رسد پرونده بسته شده است، اگرچه خود زیدان هنوز می تواند در این مورد صحبت کند.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا