داغآخرین مطلباخبارمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

رسمی : لوییس سوارز به گرمیو پیوست

سوارز مهاجم اسبق بارسلونا و اتلتیکو مادرید با وجود پیشنهاد هایی که از لیگ های آمریکا و عربستان داشت ، ترجیح داد که به تیم گرمیو در لیگ برزیل ملحق شود .

سوارز که در بخش اول فصل در ناسیونال اروگوئه بازی کرده بود، تصمیم گرفت که تجربه حضور در لیگ برزیل را هم به کارنامه اش اضافه کند و به عنوان بازیکن ازاد، قراردادی دو ساله را با گرمیو به امضا رساند.

لوئیز سوارز در دوران حضورش در بارسلونا در 191 بازی 147 گل زده بود و حالا برای دو سال راهی لیگ برزیل شده است. باشگاه گرمیو با اعلام این خبر در توییتر نوشت:” او این جاست. یکی از بهترین های تاریخ اروگوئه. لوئیز سوارز به تیم گرمیو ملحق شد تا به دوران فوتبال بی نظیرش ادامه بدهد و حالا پیراهن تیم ما را به تن می کند. گلزن با تجربه چند قهرمانی و یک جنگجو. خوش آمدی لوئیزیتو.”

این مهاجم اروگوئه ای پس از هشت سال حضور در بارسلونا در تابستان گذشته راهی ناسیونال شد و در لیگ کشورش در چهارده بازی هشت گل به ثمر رساند و حالا راهی لیگ برزیل شده است. او در جام جهانی قطر نیز حضور داشت که در سه بازی مرحله گروهی گلزنی نکرد و حذف شد و تنها نقش او در این مسابقات مربوط به پاس گل مقابل غنا بود که برای صعود تیمش کافی نبود.

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا