آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

رونالدو دو بازی را از دست داد/ کسر امتیاز از باشگاه النصر؟

با اعلام یک روزنامه عربستانی، کریستیانو رونالدو نمی تواند تیم النصر را در دو بازی در لیگ عربستان همراهی کند .

بعد از پیوستن کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی فوتبال جهان به تیم النصر عربستان که او را با قرارداد سالانه ۱۰۰ میلیون یورو به گران‌ترین بازیکن جهان تبدیل کرد، اخبار متفاوتی از احتمال محرومیت یا عدم محرومیت رونالدو منتشر می‌شد.

 

زمانی که رونالدو به همراه تیم ملی پرتغال در جام جهانی قطر حضور داشت، اتحادیه فوتبال انگلیس برای محکومیت او به دو جلسه عدم حضور در میدان حکم داد. رونالدو به خاطر شکستن تلفن همراه یکی از هواداران اورتون در جریان بازی دو تیم در ماه آوریل با این محرومیت مواجه شد.

رسانه‌های عربستانی طی چند روز گذشته گمانه زنی‌های زیادی را منتشر می‌کردند مبنی بر اینکه ممکن است این محرومیت در لیگ عربستان اعمال نشود اما روزنامه الریاضیه در شماره امروز خود به نقل از منابع آگاه خبر داد که رای محرومیت دو جلسه‌ای رونالدو از اتحادیه فوتبال انگلیس به باشگاه عربستانی ابلاغ شده است.

 

گروه نرم افزاری ماهور

به این ترتیب النصر نمی‌تواند از رونالدو استفاده کند وگرنه از این تیم امتیاز کسر خواهد شد.

 

اعمال این محرومیت از تاریخ ثبت نام رونالدو در لیست النصر آغاز می‌شود و مدیریت باشگاه باید نام یکی از هشت بازیکن خارجی خود را از لیست حذف کند.

رونالدو در تازه‌ترین گفتگوی خود درباره پیوستنش به تیم النصر گفت: قطعاً احساس فوق العاده ای از حضور در اینجا دارم و حضور در باشگاه النصر برای من افتخار است.

 

او افزود: از حضور در اینجا بسیار خوشحالم. مهمترین چیز حضور، لذت بردن و پیروزی برای باشگاه است.

 

رونالدو بر اشتیاق خود برای کمک به توسعه فوتبال عربستان تاکید کرد و ادامه داد: من اینجا هستم تا بخشی از نسل جدید باشم.

 

ستاره پرتغالی سطح لیگ عربستان را با حضور بازیکنان خارجی بالا دانست و گفت: لیگ عربستان پتانسیل بسیار بالایی دارد و بازیکنان آن از سطح بالایی برخوردار هستند. این لیگ بسیار قوی و بسیار رقابتی است و به همین دلیل امروز اینجا هستم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا