آخرین مطلباخبارداغمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

رونی در فهرست گزینه‌های مربیگری اورتون

مالکان باشگاه اورتون لیستی از مربیان را تهیه کرده‌اند تا در صورت تداوم ناکامی‌های آبی‌پوشان مرسی‌ساید، یکی از آنها را جایگزین فرانک لمپارد کنند.

به نقل از نشریه سان، وین رونی ممکن است به باشگاه اورتون برگردد و البته این بار برای هدایت تیم پیشین دوران بازیگری‌اش.

 

آبی‌پوشان مرسی‌ساید که در حال حاضر با هدایت فرانک لمپارد روزهای خوبی را سپری نمی‌کنند، پس از باخت خانگی 4 بر یک هفته جاری‌شان برابر برایتون به منطقه سقوط جدول وارد شدند. آنها از ابتدای فصل تاکنون تنها 15 امتیاز کسب کرده‌اند که فقط سه امتیاز بیشتر از ساوتهمپتون قعرنشین است.

به همین دلیل برکناری هافبک سابق چلسی از سرمربیگری تیم اورتون محتمل است و فرهاد مشیری مالک باشگاه نیز چند گزینه برای جانشینی او دارد که وین رونی یکی از آنهاست. او که در دوران بازیگری پرافتخارش دو بار برای اورتون توپ زده است، در کنار روبرتو مارتینس اصلی‌ترین گزینه‌های هدایت تافی‌هاست.

 

گروه نرم افزاری ماهور

نکته جالب اینجاست که مارتینس اسپانیایی اولین نفر در میان پنج مربی اخراج شده توسط فرهاد مشیری در اورتون بود، کسی که سال 2016 با خرید 94 درصد سهام باشگاه اورتون، مالک این باشگاه شد.

 

 

علاوه بر رونی و مارتینس، شان دایک که 9 ماه پیش از برنلی اخراج شد و آنگه پوستکوغلو از سلتیک دیگر گزینه‌های موردنظر مشیری هستند. با این حال طبق گزارش نشریه سان، رونی گزینه محبوب مشیری و بیل کنرایت مدیراجرایی باشگاه برای خوشحال کردن هواداران ناامید است.

 

رونی پس از آویزان کردن کفش‌هایش در سال 2021، هدایت تیم دربی کانتی را برعهده گرفت و پس از آن سرمربی دی‌سی یونایتد آمریکا شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا