آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

سئوتا ۰ -۵ بارسلونا: پیروزی راحت تیم باروحیه ژاوی

بارسلونا در مرحله یک‌هشتم نهایی کوپا دل‌ری در یک بازی خارج از خانه به مصاف تیم دسته‌سومی سئوتا رفت و با نتیجه 5-0 به پیروزی رسید.

بارسلونا دیشب در مرحله یک‌هشتم نهایی کوپا دل‌ری به خانه تیم دسته‌سومی سئوتا رفت. بارسا که روز یکشنبه این هفته با پیروزی مقابل رئال مادرید قهرمان سوپرجام اسپانیا شده بود با روحیه بالا قدم به این دیدار و مصاف با تیمی کمتر شناخته‌شده رفت.

 

بارسا بازی را باحوصله آغاز کرد. اولین فرصت جدی کاتالان‌ها بعد از حدود سی دقیقه به دست آمد و رودری شوتی به سمت دروازه سئوتا شلیک کرد که به تور کنار دروازه اصابت کرد.

 

ده دقیقه بعد اما نوبت به رافینیای برزیلی بود تا دومین گل این فصل خود برای بارسا را به ثمر برساند. این وینگر برزیلی بیرون محوطه جریمه توپ را از فرانک کسیه گرفت و با یک شوت استثنایی از راه دور دروازه حریف را باز کرد تا ورزشگاه آلفونسو موروبه را غرق سکوت کند. نیمه اول با برتری 1-0 بارسا به پایان رسید

گروه نرم افزاری ماهور

با اینکه همان‌طور که انتظار می‌رفت بارسا در نیمه اول توپ و میدان را در اختیار داشت، ولی فرصت چندانی روی دروازه حریف ضعیفش خلق نکرد و اگر شوت سهمگین رافینیا در دقایق پایانی نیمه اول نبود، این نیمه ممکن بود با تساوی بدون گل به پایان برسد. اما کاتالان‌ها در نیمه دوم برای آتش‌بازی وارد زمین شده بودند.

 

تنها پنج دقیقه بعد از شروع این نیمه روبرت لواندوفسکی به گل رسید. سئوتا که سعی داشت از زمین خودش بازی‌سازی کند، در یک پاس اشتباه توپ را از دست داد تا بی‌رحمانه مجازات شود. کسیه پاس اشتباه تیم حریف را قطع کرد و توپ را مثل لقمه‌ای آماده در اختیار لواندوفسکی گذاشت تا او نتیجه را 2-0 کند.

هنوز چیزی از این گل نگذشته بود که کسیه می‌توانست خودش به گل برسد اما شوت پای چپ او به تیر دروازه برخورد کرد تا او که دو پاس گل داده بود نتواند به گل برسد.

 

آتش‌بازی واقعی بارسا از دقیقه 70 آغاز شد. فاتی در فضای خالی پاسی از جوردی آلبا دریافت کرد و با پیشروی به سمت دروازه سئوتا از قلب خط دفاعی این تیم با ضربه‌ای بی‌نقص سومین گل کاتالان‌ها را به ثمر رساند.

هفت دقیقه بعد نوبت گلزنی کسی بود که در این بازی دو پاس گل داده بود. این هافبک سابق میلان خودش را از بازیکنی که مامور مهارش بود جدا کرد و با زمان‌بندی مناسب به سانتر خوب رافینیا رسید و با یک ضربه سر محکم اختلاف را به چهار گل رساند.

آنسو فاتی در دقایق پایانی می‌توانست دو گله شود. او با یک فرار تماشایی به سمت دروازه سئوتا حرکت کرد، اما در آخرین لحظه مخیاس، سنگربان سئوتا، با پای خود توپ او را دفع کرد تا پنجمین گل بارسا و دومین گل فاتی به ثمر نرسد.

 

فاتی نتوانست در این بازی دو گله شود، ولی در آخرین دقیقه وقت‌های قانونی لواندوفسکی دومین گل خودش در این مسابقه را به ثمر رساند. اریک گارسیا که به ندرت پاس گل به نامش ثبت می‌شود از خط دفاعی بارسا جدا شد و در حمله شرکت داشت. او با یک پیشروی پرقدرت توپ را برای لواندوفسکی ساخت تا او با دو ضرب دروازه سئوتا را برای پنجمین بار باز کند.

بارسلونا در نهایت با نتیجه 5-0 به پیروزی رسید تا راهی مرحله یک‌چهارم نهایی کوپا دل‌ری شود. ژاوی و شاگردانش روز یکشنبه در نوکمپ میزبان ختافه خواهند بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا