آخرین مطلباخبارداغمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ساپینتو : گل تراکتور عادلانه نبود/ بازیکنانم در این دیدار بهترین بودند

سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش برابر تراکتور و راهیابی به جمع شانزدهم تیم برتر رقابتهای جام حذفی گفت: از این که توانستیم برابر حریفی قدرتمند به پیروزی برسیم خوشحالم.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابتهای جام حذفی از ساعت ١۵ امروز پنج شنبه در ورزشگاه خالی از تماشاگر ورزشگاه آزادی در هوایی سرد برگزار شد و دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند تا کار به وقت های اضافه کشیده شود.

 

در وقت های اضافه استقلالی ها با دو گل کوین یامگا که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید در مقابل تنها گل رضا اسدی به برتری رسیدند و راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند.

ریکاردو ساپینتو در نشست خبری بعد از این بازی گفت: از این پیروزی خوشحالم و آن را به هواداران استقلال تقدیم می کنم. به نظر من در نیمه اول خیلی خوب ظاهر شدیم، تمرکز بالا و رفتار خوب و فشار زیادی روی دروازه حریف آوردیم و به همه نشان دادیم که باید این بازی را ببریم.

 

گروه نرم افزاری ماهور

نسبت به بازی قبلی رفتار متقابلی داشتیم. در نیمه اول چند موقعیت گل ایجاد کردیم و لایق این بودیم که در نیمه اول از نظر نتیجه جلو باشیم.

 

در نیمه دوم بازی را خوب شروع کردیم. اگر با بازی قبلی مقایسه کنیم بدون توپ ما بهتر بودیم و می دانستیم چطور می خواستند ما را پرس کنند. به همین خاطر تحت فشار با آنها بازی کردیم و موقعیت های خوبی را ایجاد کردیم. بازی مالکانه هم در اختیار ما بود.

 

وی ادامه داد: در یک موقعیت متاسفانه ما گل خوردیم که به نظرم این گل برتری آنها را توجیه نمی کند. آنها در این بازی خوب ظاهر نشدند اما تیم ما برگشت. حتی برابر این گل ناعادلانه و حتی در لحظه ای که می دانستیم زمان زیادی برای برگشت نداریم چند تعویض انجام دادیم و سیستم را هم تعویض کردیم که جواب داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا