اخبارآخرین مطلبداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

سرخیو راموس، هدف بعدی النصر!

گفته می شود النصر پس از بستن قرارداد برای ستاره پرتغالی، سعی خواهد کرد تا کریستیانو رونالدو را با سرخیو راموس هم تیمی سابق رئال مادرید متحد کند.

با نزدیک شدن به اتمام قرارداد برای رونالدو، مارکا گزارش داد که النصر در حال برنامه ریزی برای انتقال راموس به این باشگاه پس از پایان قرارداد او با پاری سن ژرمن در تابستان آینده است. این نشریه اسپانیایی می‌گوید که راموس هدف بعدی باشگاه عربستانی است و اکنون کار برای متقاعد کردن او برای پیوستن به باشگاه در کنار همکار سابقش در رئال مادرید، رونالدو، که ماه گذشته با توافق دوجانبه منچستریونایتد را ترک کرد، انجام می‌شود. این دو جام های متعددی را بین سال‌های 2009 تا 2018 با هم در سانتیاگو برنابئو به دست آوردند، از جمله چهار قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و دو قهرمانی لالیگا.

النصر در حال حاضر منتظر باز شدن پنجره نقل و انتقالات در اول ژانویه است تا رسماً رونالدو را به عنوان جدیدترین خرید خود تأیید کند. پس از گزارش‌های اولیه در طول جام جهانی مبنی بر اینکه النصر با رونالدو به توافق رسیده است، تحولات بیشتری قبل از کریسمس رخ داد که جزئیات قرارداد پیشنهادی به این بازیکن 37 ساله را ارائه کرد. قراردادی هفت ساله که باعث افزایش دستمزد سالانه 200 میلیون یورویی او در طول زمان خواهد شد.

منبع:www.goal.com

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا