آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

سیمئونه در آستانه بازی با رئال : فالگیر نیستم !

سرمربی اتلتیکومادرید به تمجید از عملکرد شاگردانش مقابل وایادولید پرداخت.

اتلتیکو مادرید موفق شد وایادولید را در یکی از بازی‌های هفته هجدهم لالیگا با نتیجه سه بر صفر شکست دهد. این تیم حالا با 31 امتیاز در مکان چهارم جدول رده بندی حضور داشته و 7 امتیاز از تیم های سوم و دوم و 10 امتیاز از تیم اول کمتر دارد؛ البته سرمربی اتلتیکو معتقد است که این فاصله جبران شدنی است.

 

دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو بعد از این پیروزی گفت: “ما مقابل آلمریا هم بازی خوبی در دقایق پایانی انجام دادیم و موقعیت هایی داشتیم که برخلاف امروز به گل تبدیل نشد. امروز این شانس را داشتیم که موقعیت هایمان وارد دروازه حریف شد. مثل خیلی های دیگر، دلتنگ کالدرون بودیم و در نیمه اول یک شروع قدرتمندانه داشتیم. امیدوارم بتوانیم ثبات خود را حفظ کنیم. این کار با از خودگذشتگی و تلاش برای کل تیم میسر می شود.”

سرمربی اتلتیکو با تشکر از تماشاگران تیمش تاکید کرد: “احساس می کنم بهترین اتفاقی که برای من در اتلتیکو افتاد این بود که دیدم هواداران همیشه به تیم پای‌بند هستند و فرقی نمی٬کند که خوب بازی کنیم یا بد. من به عنوان مربی تنها چیزی که می توانم به تیم اضافه کنم، امکان رقابت در سطح بالاست. امیدوارم همه قدرتمندانه پیش برویم چون این همیشه در ذات اتلتیکو وجود داشته است.”

 

گروه نرم افزاری ماهور

کوپا دل ری و تقابل با رئال مادرید سوال بعدی از سیمئونه بود که او در پاسخ گفت: “چند سال از بازی 2013 با رئال مادرید می گذرد؛ آن بازی رئال بهترین بود. ما در پایان نیمه دوم لحظات سختی داشتیم ولی به نظر می رسید که می توانیم وقت اضافه خوبی داشته باشیم. در وقت‌های اضافه نیز خوب کار کردیم و جامی فراموش نشدنی برای هواداران گرفتیم. حالا خوشحالم که می خواهیم دوباره با رئال مادرید بازی کنیم.”

او در مورد عملکرد آنتوان گریزمان که بعد از سه ماه موفق به گلزنی شد گفت: “همه بازیکنان، برای ما مهم هستند. گریزمان نیز با توجه به افتخارات، عملکرد و گل هایی که برای اتلتیکو زده، بازیکن مهمی در تاریخ باشگاه است. او تا زمانی که بتواند سطح بالای علمکرد خود را حفظ کند، کنار ما خواهد بود.”

او در پاسخ به این سوال که نتیجه بازی با رئال مادرید را چه پیش بینی می کنی گفت: “پنج شنبه شب می فهیم. من فالگیر نیستم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا