آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

شکیرا باز هم حاشیه‌ساز شد؛ حضور یک بارسایی در جشن جنجالی!

در مراسمی که همسر سابق مدافع بارسلونا پس از انتشار اثر جنجالی اخیرش برپا کرد، حضور یکی از ستاره‌های اسبق تیم کاتالان خبرساز شد.

شکیرا همسر سابق جرارد پیکه این روزها به یکی از جنجال‌آفرین‌ترین زنان دنبال تبدیل شده است. در واقع جنجالی که از زمان جدایی او از پیکه آغاز شده، داشت فروکش می‌کرد که خواننده کلمبیایی با انتشار یک آهنگ پرطعنه و کنایه علیه مدافع سابق بارسلونا دوباره آتش زیر خاکستر را شعله‌ور کرد.

 

اثر جدید شکیرا با وجود انتقادات فراوانی که برایش به همراه داشت – به خصوص به خاطر زیر سؤال بردن دو برند تجاری معروف دنیا – نه تنها او را ناراحت نکرده بلکه ترغیبش کرده که به بهانه موفقیتی که با انتشار آن پیدا کرده یک جشن بگیرد. در عرض تنها 4 روز اثری که شکیرا در آن خودش را خیلی با ارزش‌تر از پیکه دانست، 152 میلیون بازدید داشت و به یکی از پرطرفدارترین ترانه‌های اسپانیایی‌زبان در پلتفرم اسپاتیفای تبدیل شد.

در جشنی که شکیرا در منزل شخصی‌اش در کنار گروهی از دوستانش برگزار کرد، ترانه جدید اخیر او با بالاترین صدای ممکن پخش شد و با تجمع گروه پرشماری از طرفدارانش پشت در خانه او همراه بود. با این حال جنجالی‌ترین نکته در مورد این جشن حضور یک بارسایی سابق در آن بود؛ پاتریک کلایورت.

 

گروه نرم افزاری ماهور

اینکه آیا کلایورت صرفاً برای شرکت در این جشن به آمریکا رفته یا نه مشخص نیست اما به هر حال شرکت کردن او در این جشن سراسر طعنه به پیکه، قطعاً به مذاق مدافع سابق کاتالان‌ها خوش نیامده است.

 

کلایورت سومین گلزن برتر تاریخ تیم ملی هلند و دوازدهمین گلزن برتر تیم فوتبال بارسلونا است که در دهه نود میلادی جزو بهترین بازیکنان این تیم محسوب می‌شد.

50 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا