آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ضربه مصدومیت فن دایک برای لیورپول

شنیده ها حاکی از آن است که این مدافع "بیش از یک ماه" را به دلیل مشکل همسترینگ از دست خواهد داد.

یورگن کلوپ تایید کرد که ویرجیل فن دایک، مدافع لیورپول به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ بیش از یک ماه از میادین دور خواهد بود.

مدافع ملی پوش هلندی در نیمه اول بازی روز دوشنبه که نهایتا به شکست 3-1 قرمزها در برنتفورد منجر شد، به دلیل ناراحتی از زمین خارج شد. کلوپ در ابتدا گفته بود که این مشکل جدی نیست، اما آزمایشات بعدی نشان داد که فشار عضلانی قابل توجهی وجود دارد و فن دایک اکنون تا اواسط فوریه دور خواهد بود.

کلوپ به خبرنگاران گفت: “ویرجیل برای ما تاثیرگذار و مهم بود، بدیهی است که ضربه بزرگی بود. او احساس زیادی نداشت. من او را از زمین خارج کردم.”

“در پایان، تشخیص بسیار سخت بود، اما ما در مورد هفته ها صحبت می کنیم – بیش از یک ماه. امیدوارم سریع سپری شود ولی فعلا او را در دسترس نداریم.”

“اما برای ویرجیل، این سخت است. او در سال‌های گذشته بازی‌های باورنکردنی انجام داد. [اکنون] ما حداقل نمی توانیم از او در زمین استفاده کنیم. خارج از زمین، ما این کار را انجام خواهیم داد.»

گروه نرم افزاری ماهور

لیورپول آخر این هفته در سومین دور جام حذفی ولوز را سرگرم می کند و کودی گاکپو را برای آن بازی در دسترس خواهد داشت. آنها قبل از پایان ژانویه با بازی های لیگ برتر مقابل برایتون (A) و چلسی (H) روبرو می شوند و قبل از بازی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید در مقابل ولوز (A)، اورتون (H) و نیوکاسل (A) قرار خواهند گرفت.

برای لیورپول چه اتفاقی می افتد؟ اولین بازی قرمزها بدون مدافع میانی خود در دور سوم جام حذفی شنبه شب در آنفیلد برگزار می شود.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا