آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

طعنه کونته به آرسنال: داورها را نترسانید!

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، در آستانه دیدار فردای تیمش با آرسنال به کارنامه انضباطی توپچی‌ها اشاره کرده و به آنها طعنه زد.

تاتنهام روز یکشنبه در دربی شمال لندن به مصاف آرسنال می‌رود. آنتونیو کونته در آستانه این بازی جنجالی ظاهر شده و صحبت‌هایی مطرح کرد که احتمالا با واکنش آرسنال روبرو خواهد شد.

 

آرسنال در هفته‌های اخیر به دلیل آنچه ناتوانی در کنترل بازیکنانش عنوان شده بود از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس با جریمه مواجه شد. کونته در آستانه دیدار تاتنهام و آرسنال از این موضوع برای ایجاد جنجال و بازی روانی با توپچی‌ها استفاده کرده و به رسانه‌ها گفت از کسانی که سعی می‌کنند داوران را بترسانند متنفر است.

کونته دیشب در یک کنفرانس خبری پیش از دربی شمال لندن گفت:” ما هیچ نگرانی‌ای نداریم ولی معتقدم در بازی‌های بزرگی مثل این بازی احترام همیشه اولویت اول است. همه باید در تک‌تک موقعیت‌ها احترام را رعایت کنند به خصوص وقتی پای داور در میان است. چرا که من خیلی خوب می‌دانم کار داور و تصمیم‌گیری در موقعیت‌های دشوار چقدر کار سختی است.

ترساندن داورها و ایجاد جو منفی منصفانه نیست. من این را دوست ندارم. از کسانی که سعی می‌کنند داوران را بترسانند متنفرم. فراموش نکنید که ما درباره بازی فوتبال صحبت می‌کنیم. گاهی اوقات احساسات بالا است و اتفاق‌هایی می‌افتد. من بازی با اسپورتینگ لیسبون را خوب به خاطر دارم. ما در دقیقه 95 گل زدیم و پنج دقیقه منتظر ماندیم تا VAR گل را تایید کند. من خیلی عصبانی بودم ولی با اینحال به داور بی‌احترامی نکردم. همان داور من را اخراج کرد چون وارد زمین چمن شده بودم. ولی معتقدم در تک‌تک موقعیت‌ها باید احترام را حفظ کرد. فراموش نکنید که این بازی اسمش فوتبال است، ورزشی خارق‌العاده که باید همه به همدیگر احترام بگذارند”.

گروه نرم افزاری ماهور

جریمه‌های آرسنال به دو بازی اخیر این تیم مقابل نیوکسل و آکسفورد برمی‌گشت. بازیکنان توپچی‌ها از تصمیم داورهای این دو مسابقه درباره خطاهای هند به شدت عصبانی بودند. دربی شمال لندن همیشه جنجالی و پرحاشیه است و ممکن است این یکشنبه هم شاهد دیداری پربرخورد و پرتنش باشیم .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا