آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

فردیناند از تصمیم رونالدو حمایت می کند

ریو فردیناند می گوید انتقادات از انتقال کریستیانو رونالدو به النصر علیرغم «غمگینی» او از پایان دوران فوتبالش در منچستریونایتد، غم انگیز نیست.

پس از هفته ها گمانه زنی، سرانجام النصر روز جمعه قرارداد رونالدو را تایید کرد و این بازیکن 37 ساله یک قرارداد پرسود دو ساله با تیم عربستانی امضا کرد. گزارش ها حاکی از آن است که رونالدو پس از فسخ قرارداد خود با یونایتد، برای پیوستن به یک باشگاه لیگ قهرمانان اروپا تلاش می کرد، اما در عوض به طور کامل به فوتبال اروپا پشت کرد. تصمیم او به طور گسترده مورد تردید قرار گرفته است، اما فردیناند فکر می کند که این یک حرکت مثبت برای هم تیمی سابقش است.

فردیناند گفت: “من برای او خوشحالم که بالاخره خوشحال است. برای هر فوتبالیستی در هر سطحی که بازی می‌کنید، شادی و شاد بودن در محیطی که در آن بازی می‌کند بسیار اهمیت دارد .  او مدتی است که خوشحال نبوده است، بنابراین من خوشحالم که او در آستانه یافتن این خوشبختی است،حتی در کشوری که افراد زیادی انتظار رفتن او را نداشتند. برای او ماجراجویی بزرگی است که به عربستان برود و در یک لیگ کاملاً جدید بازی کند، یک لیگ رقابتی!

“من به افرادی که نظر می دادند و چند کارشناس که می گفتند این یک راه غم انگیز برای بیرون رفتن او است نگاه کردم. تنها غم و اندوه آن راهی است که در منچستریونایتد به پایان رسید. فکر می کنم در چند سال آینده او به گذشته نگاه خواهد کرد و فکر می‌کند که می‌توانست به گونه‌ای دیگر رفتار شود. اما فصل بعدی، رفتن به عربستان است.

مدافع سابق یونایتد و انگلیس با توجه به ستایش برخی از بهترین بازیکنان لیگ برتر که ازترک اروپا لذت بردند، از اظهار نظرهای منفی برای رونالدو اظهار سردرگمی کرد.

گروه نرم افزاری ماهور

فردیناند افزود: دیدن دیوید بکهام، فرانک لمپارد، وین رونی، استیون جرارد بسیار عالی بود، دیدن آنها در آمریکا بسیار عالی بود.  آنها را رها کنید، آنها سزاوار آن بوده اند، حق را به دست آورده اند. این تمام چیزی است که من در رسانه ها برای آن ها دیدم. اما حالا چون عربستان سعودی است، غم انگیز است، مایه شرمساری است!

“بگذارید راهش را برود و زندگی کند، برود و از آن لذت ببرد. این یک ماجراجویی جدید است ، او خانواده اش را برای تجربه یک فرهنگ جدید می برد.”

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا