آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

فولام ۲-۱ چلسی: پاتر زیر تیغ

چلسی در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۱ مقابل فولام شکست خورد .

آبی‌های لندن که در دیدارهای اخیر نتایج خوبی کسب نکردند، امشب هم در دیداری معوقه از هفته هفتم لیگ برتر با نتیجه ۲-۱ مغلوب فولام شدند تا اکنون گراهام پاتر بیش از پیش زیر فشار انتقادها قرار بگیرد.

 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و در دقیقه 8 بود که روی حرکت آندریاس پریرا، این وینیسیوس بود که صاحب موقعیت شد، اما او از کنار دروازه چلسی به بیرون رفت.

بازی متعادل دنبال شد و در دقیقه 16، وینیسیوس در برخورد با دنیس زکریا درون محوطه جریمه چلسی سرنگون شد اما در حالی که هواداران فولام به شدت اعتقاد داشتند که باید یک پنالتی به سود تیمشان اعلام می‌شد، داور بعد از استفاده از VAR، دستور به ادامه کار داد.

در ادامه این فولام بود که بازی را در دست گرفت و در دقیقه 23، چیزی نمانده بود که این تیم به گل برسد، اما ضربه بابی رید به تیر دروازه چلسی برخورد کرد.

گروه نرم افزاری ماهور

اما دو دقیقه بعد، این ویلیان، ستاره برزیلی، بود که دروازه تیم سابقش را باز کرد. او که داخل محوطه جریمه چلسی صاحب موقعیت شده بود، بعد از فریب دادن سزار آسپلیکوئتا، ضربه‌ای زد که بعد از برخورد به چالوبا، تغییر مسیر داد و وارد دروازه شد.

نیمه دوم را چلسی بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل تساوی رسید. روی یک ضربه آزاد از سمت راست محوطه جریمه فولام بود که ارسال میسون مونت به تیر دروازه برخورد کرد و توپ برگشتی را کالیدو کولیبالی از درون محوطه شش قدم تبدیل به گل کرد.

در ادامه باز هم این چلسی بود که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشت تا اینکه در دقیقه 58، بی‌احتیاطی ژوائو فلیکس کار دست آبی‌ها داد. ستاره پرتغالی که اولین بازی‌اش را برای چلسی انجام می‌داد، در تلاش برای تصاحب توپ ار تته، مدافع هلندی فولام، ضربه خشنی به او زد و داور هم با کارت قرمز فلیکس را از زمین اخراج کرد.

علی‌رغم داشتن یک بازیکن کمتر چلسی به حملاتش ادامه داد و در دقیقه 64، روی حرکت خوب میسون مونت، این کای هاورتز بود که می‌توانست آبی‌ها را پیش بیندازد، اما بار دیگر واکنشی عالی از لنو، دروازه فولام را نجات داد.

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد تا اینکه در دقیقه 73، فولام بار دیگر پیش افتاد. روی ارسال بلند آدریاس پریرا از سمت راست بود که وینیسیوس از خروج اشتباه کپا آریزابالاگا و تعلل مدافعان چلسی استفاده کرد و با ضربه سر گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

چلسی که چیزی برای از دست دادن نداشت، پیش کشید و در دقایق پایانی تلاش زیادی کرد که به تساوی برسد اما این تلاش ثمری نداشت. در وقت‌های تلف شده هاورتز بار دیگر صاحب یک موقعیت خوب شد؛ اما ضربه او را لنو با یک شیرجه دیدنی دفع کرد تا بازی با همان نتیجه 2-1 به سود فولام به پایان برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا