آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

لاپورتا : نسلی شگفت انگیز با مربی‌ای فوق العاده داریم

به عقیده لاپورتا، تیم فعلی بارسلونا، نسلی فوق العاده است که سرمربی فوق العاده ای دارد.

بارسلونا اولین جام خود با هدایت ژاوی را با غلبه بر رئال مادرید در فینال سوپر جام اسپانیا به دست آورد. خوآن لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا که برای تماشای بازی در ورزشگاه ملک فهد عربستان حضور داشت بعد از این موفقیت، نسل فعلی بارسا را، نسلی فوق العاده دانست.

 

خوآن لاپورتا با تمجید از ژاوی و شاگردانش گفت: “این یک نسل فوق العاده است که توسط یک مربی فوق العاده هدایت می شود.”

 

او در مورد درخشش گاوی گفت: “گاوی یک گل زد و دو پاس گل داد و شایسته دریافت جایزه MVP بود. او در بارسلونا و زیر نظر مربی بزرگی چون ژاوی، سطح بالایی از فوتبال را به نمایش می گذارد.”

گروه نرم افزاری ماهور

رئیس باشگاه بارسلونا در مورد عملکرد تیم حریف (رئال مادرید) تاکید کرد: “رئال مادرید حریف شایسته ای بود. آنها می دانند که چطور در پیروزی و شکست ها رفتار کنند. فلورنتینو پرز نیز صحبت های خوبی با بوسکتس در پایان بازی داشت.”

 

لاپورتا با باشکوه دانستن لحظه بالا بردن جام قهرمانی افزود: “این یک لحظه ویژه بود چرا که قهرمانی در سوپرجام برای ما مهم است. به فدراسیون بابت برگزاری این جام عالی تبریک می گویم. این یک لحظه خاص برای ما بود چرا که می خواهیم همواره موجب شادی هواداران باشیم.”

 

رئیس باشگاه بارسلونا صحبت های خود را با تمجید دوباره از ژاوی به پایان رساند و گفت: “او دانش، شخصیت و سبکی از بازی دارد که بارسا نشان داده و ما می خواهیم به آن شکل بازی کنیم. او یکی از معمارهای واقعی این سبک فوتبال است.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا