آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

مسی باز هم خبرساز شد؛ آخرین رقص با لباس بارسا!

خبرنگار مطرح اسپانیایی از احتمال بازگشت لیونل مسی به باشگاه بارسلونا خبر داد.

در حالی که در هفته‌های گذشته «فابریتزیو رومانو» خبرنگار ایتالیایی مدعی شده بود قرارداد لیونل مسی با پاری‌سن‌ژرمن تمدید خواهد شد، جرارد رومرو بار دیگر توئیتر را منفجر کرد. خبرنگار اسپانیایی در تابستان گذشته با انتشار اخباری که در نهایت به حقیقت پیوستند بیش از پیش مورد توجهات قرار گرفت. او بار دیگر سازی مخالف با رومانو کوک کرد و مدعی شد تا به امروز، لیونل مسی تمایلی به تمدید قرارداد با پاریسی‌ها ندارد؛ هر چند همچنان ممکن است قرارداد او تمدید شود. قهرمانی در جام‌جهانی و اتفاقات پس از آن باعث شده تا ذهنیت مسی عوض شود. او پیشنهادهای زیادی از سوی باشگاه‌های اروپایی دریافت کرده و به زودی در خصوص آینده‌اش تصمیم‌گیری خواهد کرد. بارسلونا برای بازگشت مسی تمام تلاش خود را می‌کند؛ حتی اگر یک درصد شانس داشته باشد. در حال حاضر، رابطه او با کادر مدیریتی بارسلونا فوق‌العاده است و گفته می‌شود اطرافیان لاپورتا با مسی تماس گرفته‌اند تا از شرایط او مطلع شوند و به زودی عملیات بازگشت او را کلید بزنند. گزارش رومرو با جمله جالبی به پایان رسید:

«بگذارید بقیه هرچه می‌خواهند بگویند اما تاکید می‌کنم، تا به این لحظه، مسی نمی‌خواهد قراردادش را تمدید کند.»

انواع و اقسام واکنش‌ها به ادعای رومرو

پس از انتشار این اخبار، سرخیو گونزالس، دیگر خبرنگار اسپانیایی مدعی شد مسی می‌خواهد سال‌های پایانی فوتبالش را در بالاترین سطح به میدان برود و علاقه‌ای به پذیرش پیشنهادهای هنگفت ندارد. از سوی دیگر، پس از بازگشت لئو به پاریس، پاریسی‌ها هیچ‌گونه جشنی برای قهرمانی او در جام جهانی ترتیب ندادند؛ این در حالی است که نیس فرانسه پس از بازگشت نیکولاس تاگلیافیکو، جشن باشکوهی برای او ترتیب داد! علاوه‌ بر این، رابطه مسی با طرفداران پاریسی هم مناسب نیست و قهرمانی مقابل فرانسه هم شرایط را بدتر کرده است. از سوی دیگر، توجه بیش از حد پاریسی‌ها به امباپه باعث شده مسی بار دیگر شرایطش را بررسی کند. در سوی دیگر، «ورونیکا برائونتی» خبرنگار آرژانتینی نزدیک به مسی و بارسلونا، ادعای رومرو را تایید کرد اما مدعی شد هیچ چیز قطعی نیست و ممکن است در آینده‌ای نزدیک همه چیز تغییر کند. او هنوز به پاریسی‌ها اعلام نکرده می‌خواهد بماند و شبهاتی در باشگاه فرانسوی به وجود آمده است. او مدعی شده بخشی از کادر مدیریت بارسلونا نمی‌خواهند تا مسی به باشگاه برگردد و از سوی دیگر، منچسترسیتی گزینه‌ای برای مسی نیست. هنوز ممکن است همه چیز تغییر کند، فراموش نکنید مسی حالا قهرمان جهان است. همه این‌ها در حالی است که برائونتی چهارم اکتبر گذشته ( ۱۲ مهر) مدعی شده مسی در تاریخ اول جولای ۲۰۲۳ به عنوان بازیکن بارسلونا معرفی خواهد شد!

 

گروه نرم افزاری ماهور

رومانو و فرانسوی‌ها در نقطه مقابل

در سوی مقابل، خبرگزاری‌های فرانسوی همچنان مدعی شده‌اند قرارداد مسی به زودی تمدید خواهد شد. RMC ادعاهای مطرح شده از سوی رومرو را نادرست نامید و دنی خیل لوپس مدعی شد اطرافیان مسی فکر می‌کنند این خبرها از سوی باشگاه بارسلونا منتشر شده است! پس از گذشت چند ساعت از این خبر، فابریتزیو رومانو بار دیگر مدعی شد 2 طرف برای تمدید قرارداد توافق دارند و تنها باید در خصوص شرایط مالی و مدت قراراداد به توافق برسند. همچنین «گاستون ادول» خبرنگار آرژانتینی که مصاحبه معروف مسی پس از دیدار مقابل هلند را انجام داده بود هم مدعی شده مسی در پاریس می‌ماند و رابطه او با کادر مدیریت بارسلونا همچنان خوب نیست. با این تفاسیر هنوز مشخص نیست کدام یک از ادعاها در نهایت رنگ حقیقت به خود خواهد گرفت اما بمب‌های منتشر شده توسط رومرو در تابستان و در نهایت درستی آن‌ها در خصوص انتقال کونده، لواندوفسکی و رافینیا باعث شده تا چنین ادعای بزرگی، هواداران بارسلونا را برای بازگشت اسطوره به اسپاتیفای نوکمپ امیدوار کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا