آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

مسی پیشنهادی از الهلال دریافت نکرده است

فوق‌ستاره آرژانتینی پاری‌سن‌ژرمن پیشنهادی از باشگاه الهلال دریافت نکرده است.

پس از اینکه باشگاه النصر عربستان در انتقالی پر سروصدا کریستیانو رونالدو را با قراردادی دو و نیم ساله با دستمزد 200 میلیون دلار در سال (187 میلیون یورو در سال) به خدمت گرفت، اخباری در رسانه‌های عربستانی منتشر شد مبنی بر اینکه الهلال رقیب سنتی این تیم نیز قصد دارد شانس خود را برای به خدمت گرفتن دیگر فوق‌ستاره جهان فوتبال یعنی لیونل مسی امتحان کند. بر اساس همین ادعاها؛ باشگاه الهلال پیشنهادی وسوسه‌کننده به برنده هفت توپ طلا با دستمزد 300 میلیون یورو در سال داده است.

 

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا اما حالا خبر می‌دهد؛ لیونل مسی با وجود اینکه در روزها و هفته‌های اخیر نام او را به الهلال نسبت داده‌اند، پیشنهادی از این باشگاه عربستانی دریافت نکرده است. طبق ادعای رومانو؛ هیج صحبت و مذاکره‌ای هم بین طرفین صورت نگرفته و برنده پنج توپ طلا قصد دارد دور جدیدی از مذاکرات را با مدیران پاری‌سن‌ژرمن به منظور تمدید قراردادش با این باشگاه فرانسوی آغاز کند.

 

مسی 35 ساله که در سال 2021 به حضور 21 ساله‌اش در بارسلونا پایان داد و به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، تاکنون در 55 بازی برای این تیم فرانسوی به میدان رفته و آمار 24 گل‌زده و 29 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

گروه نرم افزاری ماهور

 

قرار است از ساعت 20:30 فردا شب (پنجشنبه) دیداری دوستانه بین تیم منتخب بازیکنان النصر و الهلال با پاری‌سن‌ژرمن در شهر ریاض برگزار شود، دیداری که می‌تواند آخرین تقابل کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در مستطیل سبز باشد. گفته می‌شود بیش از دو میلیون هوادار از 170 کشور مختلف درخواست خرید بلیت این بازی را داده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا