آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

مس رفسنجان-ذوب‌آهن، دوئل نبازها در حذفی

با قرعه‌کشی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی تکلیف تیم‌های لیگ برتری مشخص شد.

دقایقی قبل قرعه‌کشی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران برگزار و تکلیف شانزده تیم لیگ برتری حاضر در این مسابقات روشن شد.

در یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این مرحله میان دو تیم لیگ برتری، مس رفسنجان در خانه میزبان ذوب‌آهن اصفهان خواهد بود. دو تیمی که در مسابقات لیگ برتر هم بعد از چند هفته شکست‌ناپذیری در هفته‌های ابتدایی به مصاف هم رفتند اما در یک تقابل برابر زور دو تیم به یکدیگر نرسید تا در پایان تساوی بدون گل، یک امتیاز برای شاگردان ربیعی و تارتار به ارمغان بیاورد.

مسلما جام حذفی برای تیم‌های نیمه بالایی جدول چون ذوب‌آهن و مس رفسنجان که کورسوی امیدی برای قهرمانی ندارند، می‌تواند مسیر بسیار خوبی و کوتاهی  برای کسب سهمیه آسیایی باشد و از همین رو تقابل دو تیم در نخستین مرحله جام حذفی با حضور تیم‌های لیگ برتری می‌تواند یکی از مسابقات جذاب این جام را شکل دهد.

در حال حاضر مس رفسنجان در جدول رده بندی لیگ برتر رتبه ششم را با هفده امتیاز به خودش اختصاص داده و ذوب‌آهن در یک قدمی این تیم با شانزده امتیاز، رده هفتم را از آن خود کرده تا یکی از دیدارهای حساس مرحله یک‌شانزدهم نهایی میان دو تیم نیمه بالای جدول برگزار شود.

گروه نرم افزاری ماهور

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا