آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

مشکوک و جنجالی، ورق دربی با این گل برگشت

منچستریونایتد در دقیقه 78 دربی توانست حساب کار را توسط برونو فرناندز مساوی کند. این گل مشکوک به آفساید بود و ابتدا هم رد شده بود ولی با دخالت VAR مورد قبول قرار گرفت.

دربی منچستر بین یونایتد و سیتی در نیمه دوم هیجان‌انگیزتر و جذاب‌تر از نیمه اول دنبال شد. سیتی بود که در دقیقه 60 مزد شروع عالی خود را گرفت و پس از 15 دقیقه نمایش دیدنی، توانست روی ارسال دی بروینه و ضربه سر جک گریلیش که تازه به زمین آمده بود از میزبانش پیش بیفتد.

یونایتد که عقب افتاده بود و بازی را در اولدترافورد از دست رفته می‌دید، موتورش روشن شد و رفته‌رفته توانست بر توپ و میدان مسلط شود. در این امر، ورود گارناچو به زمین هم بسیار تاثیرگذار بود.

بازی به دقیقه 78 رسیده بود که یونایتد گل تساوی را زد. کاسمیرو با ارسال یک پاس بلند به زمین سیتی، مارکوس رشفورد را در موقعیت تک به تک با ادرسون قرار داد، ولی رشفورد که می‌دانست در منطقه آفساید قرار دارد، دلیل توپ را لمس نکرد. پشت سر او برونو فرناندز در تعقیب توپ بود و توانست از تعلل مدافعان سیتی بهترین استفاده را ببرد و با یک ضربه دقیق توپ را وارد دروازه سیتی کند. برونو مشغول خوشحالی بود که پرچم کمک داور را، که به نشانه آفساید بالا رفته بود، دید.

گروه نرم افزاری ماهور

ستاره پرتغالی خشمگین و عصبانی از مردود شدن گلش در انتظار تصمیم نهایی VAR ماند. ثانیه‌هایی بعد، گل او مورد قبول قرار گرفت تا بازیکنان سیتی عصبانی شوند. آنها اعتقاد داشتند که رشفورد با وجود اینکه توپ را لمس نکرد، ولی باعث برهم خوردن تمرکز ادرسون شده بود و گل باید مردود اعلام می‌شد، ولی در نهایت VAR گل را تایید کرد.

طبق قانون داوری، بازیکن اگر حتی نتواند توپ را لمس کند، ولی به هر نحوی مانع از به توپ رسیدن و بازی با توپ بازیکنان مقابل شود، یا دید دروازه‌بان را کور کند، داور می‌تواند اعلام آفساید کند و گل را مردود اعلام کند ولی در این صحنه تصمیم داور و کمک‌داور ویدیویی چیز دیگری بود تا به نوعی گل جنجالی برونو روی شکست سیتی تاثیر مستقیم ایفا کرده باشد.

 

یونایتد 4 دقیقه پس از گل برونو توسط رشفورد به گل دوم رسید تا ورق بازی کاملا برگردد. نتیجه 2-1 تا پایان باقی ماند و شیاطین سرخ پیروز دربی شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا