آخرین مطلباخبارداغمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

معادلات پیچیدۀ دروازۀ بایرن مونیخ بدون نویر

مصدومیت نویر باعث شده تا بایرن مونیخ با مشکل جدی درون دروازه مواجه شود .

شکستگی استخوان درشت نی و نازک نی که مانوئل نویر در تعطیلات خود در حین اسکی دچار آن شد، بایرن را با مشکل بسیار جدی در دروازه مواجه کرده است. رئیس هیئت مدیرۀ باشگاه، اولیور کان، به مشکلات موجود برای یافتن راه‌حل اعتراف کرده است. کان به مجله کیکر گفت: “جایگزینی مانوئل نویر در تعطیلات زمستانی بسیار دشوار است، به‌خصوص که باشگاه‌های زیادی وجود ندارند که بخواهند شماره یک خود را در میانۀ فصل کنار بگذارند.”

*گزینه‌های جایگزین برای دروازه‌بان آلمانی

از زمانی که مصدومیت نویر مشخص شد، نام‌های مختلفی به‌خصوص الکساندر نوبل که از بایرن به‌صورت قرضی به موناکو رفته و یان زومر، گلر سوئیسی بوروسیا مونشن گلادباخ، مورد توجه قرار گرفت.

در این بین، نوبل که توسط بایرن به‌عنوان جانشین بالقوه نویر به خدمت گرفته شد، اذعان کرده است که علاقه‌ای به بازگشت ندارد چرا که در حال حاضر هیچ نفعی در بازگشت نمی‌بیند. به‌خصوص که وقتی نویر بهبود می‌یابد باید به نیمکت بازگردد.

از سوی دیگر طبق گزارش‌های مطبوعاتی، زومر به گلادباخ اطلاع داده است که حاضر است به بایرن برود تا حتی به‌طور موقت مالکیت دروازۀ باواریایی‌ها را در اختیار بگیرد. با این حال گلادباخ هیچ علاقه‌ای به ترک او نشان نداده است.

گروه نرم افزاری ماهور

در همین رابطه، دانیل فارکه، سرمربی بروسیا مونشن گلادباخ، می‌گوید: “چرا باید چنین دروازه‌بانی را آزاد کنیم؟ دلایل بسیار خوبی برای اجازه ندادن به بازیکنی با آن کیفیت وجود دارد. برعکس، ما می‌خواهیم با یان تمدید کنیم.”

اولیور کان می‌گوید که او به‌همراه سایر مدیران و مربی تیم، جولیان ناگلزمن، بدون عجله به راه‌حل‌های مختلف نگاه می‌کنند و به جانشین همیشگی نویر، اسون اولرایش، ابراز اطمینان کرده است. اولرایش در این فصل، هشت بازی انجام داده است – سه بازی در بوندسلیگا، سه بازی در لیگ قهرمانان و دو بازی در جام حذفی آلمان – و بایرن همۀ آنها را برده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا