آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ممفیس دیپای در راه اتلتیکو مادرید !

ممفیس دپای مهاجم بارسلونا با قراردادی به ارزش 4 میلیون یورو برای اعزام به اتلتیکو مادرید آماده می شود.

دو تیم مدت کوتاهی پس از اینکه ژاوی، سرمربی بارسلونا اعلام کرد که با ممفیس درباره آینده خود در این باشگاه صحبت خواهد کرد، به توافق رسیدند. بنا بر گزارش ها، ممفیس به دنبال اظهارات سرمربی خود در تمرین حاضر نشد و مدت کوتاهی بعد قرارداد بین دو باشگاه منعقد شد. این انتقال که اولین بار توسط فابریزیو رومانو گزارش شد، قرار است به زودی تکمیل شود.

برخلاف شایعات قبلی، یانیک کاراسکو علیرغم تلاش برای رفتن به نیوکمپ، در عوض به بارسلونا نخواهد رفت.

ممفیس تقریباً شش ماه است که علاقه مند به خروج از بارسلونا بوده است، اما تابستان گذشته قرارداد پیوستن به نیوکاسل و گالاتاسرای را رد کرد. قرارداد او با بارسلونا در ماه ژوئن به پایان می رسید، بنابراین همیشه احتمال خروج در تابستان وجود داشت. اما اکنون، خروج او به تعویق افتاده است.

ژاوی در کنفرانس مطبوعاتی امروز صبح، درست قبل از انتشار خبر توافق، حرفه ای بودن ممفیس را تمجید کرد: “اگر ممفیس بخواهد جدا شود، این تصمیم شخصی او خواهد بود. من امروز با او صحبت می کنم تا ببینم. اگر می‌خواهد برود یا نه، ببیند می‌خواهد چه کار کند. وقتی زیاد بازی نمی‌کنید، شرایط آسانی نیست.”

گروه نرم افزاری ماهور

این ملی پوش هلندی احتمالاً زمان بازی بیشتری در اتلتیکو مادرید نسبت به بارسلونا خواهد داشت، به خصوص پس از انتقال ژائو فلیکس به چلسی.

منبع:Goal.com

44 / 100

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا