آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

منچستریونایتد به دنبال جذب قرضی مهاجم النصر

ابوبکر مهاجم کامرونی تیم فوتبال النصر در لیست خریدهای زمستانی باشگاه منچستریونایتد قرار گرفته است.

باشگاه منچستریونایتد پس از جدایی توافقی کریستیانو رونالدو از این تیم و پیوستنش به النصر عربستان با قراردادی دو و نیم ساله، در جستجوی مهاجمی جدید برای جذب در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی جاری است. روزنامه «عکاظ» عربستان در این رابطه گزارش داد؛ منچستریونایتد پیشنهادی رسمی برای به خدمت گرفتن قرضی  به باشگاه النصر ارائه داده است.

 

با پیوستن کریستیانو رونالدوی 37 ساله به النصر، این باشگاه حالا باید یک بازیکن خارجی را از ترکیب خود خارج کند تا بتواند از برنده پنج توپ طلا استفاده کند و منچستریونایتد با جذب ابوبکر می‌تواند در این رابطه به آنها کمک کند. رونالدو به همین دلیل هنوز فرصت بازی برای النصر را پیدا نکرده است.

 

این مهاجم 30 ساله که قرارداد فعلی‌اش با باشگاه النصر تا پایان ماه ژوئن 2024 اعتبار دارد، در جام جهانی 2022 قطر عملکرد خوبی در تیم ملی فوتبال کامرون داشت و در سه بازی موفق به ثمر رساندن دو گل شد.

گروه نرم افزاری ماهور

 

ابوبکر که سابقه بازی در تیم‌های پورتو و بشیکتاش را هم دارد، از سال 2021 در عضویت باشگاه النصر است و تاکنون در 39 بازی موفق به ثبت آمار 13 گل‌زده و 6 پاس‌گل شده است.

 

همچینن خبر می‌رسد که مدیران منچستریونایتد به درخواست اریک تن‌هاخ، تمدید قرارداد مارکوس رشفورد و دیوگو دالو را در اولویت‌های خود قرار داده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا