آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

مک کنی در راه لیدز!

مک کنی در راه لیدز! لیدز یونایتد بر سر انتقال احتمالی وستون مک کنی، هافبک USMNT، با یوونتوس تماس گرفته است.

گفته می شود یوونتوس مایل است قبل از مهلت نقل و انتقالات ژانویه، روابط خود را با مک کنی قطع کند، زیرا آنها مشتاق هستند تا خون تازه ای در خط میانی بیافرینند. لیدز اکنون به عنوان خواستار این بازیکن 24 ساله ظاهر شده است و جانلوکا دی مارتزیو گزارش می دهد که آنها برای یک معامله احتمالی به یووه مراجعه کرده اند. این گزارش همچنین نشان می‌دهد که داشتن یک مدیر آمریکایی در جسی مارش ممکن است مک‌کنی را متقاعد کند که این پیشنهاد را بپذیرد.

این هافبک در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به چندین باشگاه لیگ برتری از جمله استون ویلا، تاتنهام و بورنموث پیوند خورده است. با این حال، طبق گزارش Calciomercato، او قبلا پیشنهاد بورنموث را رد کرده بود زیرا می خواهد به حرفه خود در یک باشگاه سطح بالا ادامه دهد.

مک کنی پس از پیوستن دائمی به یووه از شالکه در جولای 2021، پس از یک دوره قرضی، هنوز با تنها 13 گل و 5 پاس گل از 96 بازی در تمام رقابت ها، واقعاً در تورین درخشیده است. گزارش شده است که بیانکونری ها به دنبال جایگزینی او با الکسیس مک آلیستر از برایتون یا ایسکو هستند.

با نزدیک شدن به مهلت نقل و انتقالات زمستانی، مک کنی که تا تابستان 2025 با یوونتوس قرارداد بسته است، قرار است تصمیمی قریب الوقوع در مورد آینده خود بگیرد. به نظر می رسد لیگ برتر محتمل ترین مقصد بعدی او باشد، اما باید دید که آیا لیدز می تواند به توافق برسد یا خیر.

گروه نرم افزاری ماهور

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا