آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

ناگلسمان: عملکردمان قابل قبول بود/ زومر جسورانه از دروازه‌اش محافظت کرد

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ با وجود توقف مقابل لایپزیگ از عملکرد شاگردانش مقابل این تیم ابراز رضایت کرد.

یولیان ناگلسمان در پی تساوی یک – یک شب گذشته (جمعه) شاگردانش در خانه لایپزیگ در اولین دیدار خود در سال 2023 و در چارچوپ هفته شانزدهم بوندس‌لیگای آلمان، گفت: لایپزیگ بازی خیلی خوب و قدرتمندی از خود به نمایش گذاشت. ما می‌توانیم در چند مورد بهتر کار کنیم و باید روی این موارد کار کنیم. چند موقعیت خیلی خوب داشتیم اما از آنها به خوبی استفاده نکردیم. در نهایت به نظرم کسب یک امتیاز از این بازی هم خوب است.

 

وی همچنین درباره گلی که لایپزیگ در دقیقه 53 به ثمر رساند، اظهار داشت: من گل لایپزیگ را از فاصله دور دیدم و نمی‌دانم آیا خطایی روی یاشوا کیمیش صورت گرفت یا خیر اما اگر پیش از آن صحنه پاس‌مان را بهتر می‌دادیم، کار اصلاً به اینجا کشیده نمی‌شد.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ همچنین در واکنش به اظهارات کارشناسانه میشائیل بالاک که گفته بود بایرن در این بازی در سطح متوسطی بود، خاطرنشان کرد: ترجیح می‌دهم از اظهارنظر در این باره بگذرم. پس از دو ماه بازگشت به میادین، به نظرم این عملکرد قابل قبولی از جانب تیم بود. با کمی آرامش بیشتر می‌توانستیم در نیمه اول به گل‌های بیشتری برسیم.

 

گروه نرم افزاری ماهور

ناگلسمان همچنین درباره اولین حضور یان زومر در ترکیب بایرن مونیخ پس از پیوستنش به این تیم در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی جاری گفت: عملکرد زومر خیلی خوب بود. او جسورانه از دروازه‌اش محافظت کرد. او سه یا چهار سانتر لایپزیگ را قطع کرد. زومر خوب بازی کرد و به نظر نمی‌رسید که برای اولین بار است برای بایرن بازی می‌کند.

 

سرمربی 35 ساله باواریایی‌ها در مواجهه با این پرسش که «آیا چوپو موتینگ با این گلی که زد، جایگاهش در ترکیب اصلی بایرن تضمین شد؟»، تأکید کرد: به طور کلی جایگاه هیچ بازیکنی در ترکیب اصلی تضمین شده نیست. چوپو موتینگ در این دیدار عالی بود، به همین خاطر به احتمال زیاد در بازی سه‌شنبه شب با اف‌سی کلن در ترکیب اصلی بازی خواهد کرد.

 

بایرن مونیخ با این تساوی 35 امتیازی شد و همچنان صدرنشین بوندس‌لیگای آلمان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا