آخرین مطلباخبارداغمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

نکونام: بازیکنانم نشان دادند لیاقت بزرگی و حضور در مرحله حذفی آسیا را دارند

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل خوشه طلایی ساوه تمجید کرد و گفت، آنها لیاقت بزرگی و حضور در مرحله حذفی آسیا را دارند.

جواد نکونام بعد از برتری 2 بر صفر تیمش مقابل خوشه طلایی در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: می‌دانستیم که در جام حذفی فقط بردن مهم است، چون یک تک بازی است و یک تیم می‌ماند و یک تیم کنار می‌رود. نمی‌خواستیم غافلگیر شویم، چون تجربه‌اش را داشته‌ایم. در این بازی تمرکز بازیکنان مهم است و نشان دادند که لیاقت بزرگی و حضور در مرحله حذفی آسیا را دارند. از بازیکنانم ممنونم، چون نیم‌فصل سختی را پشت سر گذاشتیم و توانستیم در چند بازی اخیر به شرایط اصلی‌مان برسیم.

 

وی در ادامه به روند بازی تیمش مقابل خوشه طلایی اشاره کرد و گفت: بازی سختی بود، چون تیم حریف می‌خواست فقط دفاع کند، ولی توانستیم به این تیم گل بزنیم. باید در نیمه اول کار را تمام می‌کردیم. به تیم حریف تبریک می‌گویم که مردانه جنگید و ما را به دردسر انداخت. با این حال تمرکز‌مان را از دست ندادیم تا حریف دچار اشتباه شود و امین حزباوی موفق شد گل اول ما را بزند. حزباوی موفق شد گل بزند و امیدوارم گلزنی‌هایش ادامه داشته باشد و بتواند به فوتبال کشور خدمت کند. باید مراقب خودش باشد و ما هم مراقب او باشیم. استعداد در خوزستان زیاد دیدم، ولی متأسفانه شاید زود کنار رفتند، با این حال امیدوارم امین که دو سال است کنار ما کار می‌کند قدر بازی کردنش را بداند و آینده فوتبال را بسازد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطر نشان کرد: بعد از گل اول، کنترل بازی را در اختیار داشتیم و توانستیم گل دوم را بزنیم. حتی گل سوم را هم می‌توانستیم به ثمر برسانیم.

 

گروه نرم افزاری ماهور

نکونام درباره اینکه انتظار می‌رفت تیمش با گل‌های بیشتری پیروز شود، تصریح کرد: تیم ما چند گل دیگر باید بزند؟ فاصله تیم‌ها کم شده است. آن دوران تمام شده که نتایج از قبل مشخص بود. می‌توان حدس زد، ولی نمی‌توان پیش‌بینی کرد. پیش‌بینی برای کارشناسان است و هر کسی می‌تواند پیش‌بینی کند. همیشه در جام حذفی سورپرایز بوده است و هیچ بازی آسانی وجود ندارد. در هیچ مسابقه‌ای تیمی از قبل برنده نیست. تیم‌ها و فوتبالیست‌ها به‌هم نزدیک شده‌اند و همه می‌توانند رشد کنند.

 

وی درباره اینکه به غیر از سعید واسعی چند خرید دیگر در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل خواهند داشت، گفت: حداقل هفت هشت بازیکن نیاز داریم، چون چهار بازیکن‌مان از لیست بیرون هستند. در حال مذاکره هستیم، ولی نیم‌فصلی وجود ندارد که زمان داشته باشیم بازیکن بگیریم. امیدوارم سریع‌تر بتوانیم حداقل یکی دو بازیکن اضافه کنیم، چون نیاز داریم تا بهمن که در آسیا بازی داریم، تیم‌مان را ببندیم. الان شرایط سختی داریم و بازیکنانم پشت سر هم بازی می‌کنند، چون نفر جایگزین نداریم. با یک بازیکن خارجی هم صحبت کردیم و در این یکی دو روز قراردادش نهایی می‌شود. گرفتن بازیکن تحت قرارداد سخت است و برای همین باید بازیکن خارجی بگیریم. در حال بررسی و دیدن فیلم بازیکنان هستیم.

 

سرمربی فولاد اضافه کرد: با وجود چهار بازیکنی که از لیست‌مان بیرون هستند، نهایتاً دو خروجی خواهیم داشت که با توجه به بازیکنانی که جذب می‌کنیم تصمیم می‌گیریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا