آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

وات وگهورست قول داد پس از انتقال قرضی ۲.۵ میلیون پوندی از بشیکتاش، همه چیز را برای منچستریونایتد بدهد.

ووت وهورست، خرید قرضی جدید منچستریونایتد، به هواداران گفته است که پس از تکمیل انتقال “فوق العاده” ژانویه خود از بشیکتاش، “همه چیز” خود را خواهد داد.

شیاطین سرخ رسما از جذب مهاجم برنلی خبر دادند که حالا باقی فصل را به عنوان بازیکن لیگ برتری کامل می کند. برای انجام این معامله، یونایتد مجبور شد مبلغ 2.5 میلیون پوند (3 میلیون پوند) به بشیکتاش غرامت بپردازد، زیرا وهورست در ابتدا موافقت کرده بود که کل دوره بازی را به صورت قرضی در ترکیه بگذراند.

این بازیکن 30 ساله به پر کردن جای خالی کریستیانو رونالدو کمک خواهد کرد – که در ماه نوامبر باشگاه را با توافق دوجانبه ترک کرد و از آن زمان به النصر عربستان سعودی پیوست – اما با دو گل در 20 بازی لیگ برتر برای برنلی فصل گذشته، این حرکت ممکن است نظرات مخالف را افزایش دهد.

وهورست پس از ورود به منچستر گفت: “من احساس افتخار می کنم که به منچستریونایتد پیوستم. من در گذشته مقابل این باشگاه بازی کرده ام و احساس فوق العاده ای است که اکنون شانس پوشیدن پیراهن قرمز معروف را دارم. من پیشرفت یونایتد را زیر نظر اریک تن هاخ در این فصل دیده ام و بیصبرانه مشتاقم تا نقش خود را در پیشبرد تیم به سمت اهدافش ایفا کنم. تا زمانی که من اینجا هستم از همه کسانی که در رساندن من به این مرحله نقش داشتند تشکر می‌کنم و اکنون مشتاقانه منتظر دیدار با هم تیمی‌های جدیدم و حضوری فوری هستم.»

جان مورتاگ، مدیر فوتبال منچستریونایتد، اضافه کرد: “ووت رکورد گلزنی ثابتی در چندین لیگ اروپایی دارد و ویژگی های او ابعاد بیشتری به تیم ما در ادامه فصل می بخشد.” ما همچنین جذب شخصیت قوی و رویکرد اختصاصی او به فوتبال شدیم که کاملاً با روحیه ای که اریک در تیم ما ایجاد می کند مطابقت دارد. او تمایل زیادی برای پیوستن به منچستریونایتد نشان داده و می تواند بخشی از چیزی باشد که ما برای رسیدن به آن تلاش می کنیم.”

گروه نرم افزاری ماهور

این مهاجم می تواند اولین بازی خود را برای شیاطین سرخ در خارج از خانه در کریستال پالاس چهارشنبه هفته آینده انجام دهد، اما دربی منچستر این شنبه برای او خیلی زود خواهد بود که بتواند نقشی را بازی کند.

منبع: Goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا