آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پاتر : همه چیز به بدترین شکل پیش می رود

گراهام پاتر بعد از شکست مقابل فولام اعتراف کرد که همه چیز در تیمش به بدترین شکل ممکن پیش می رود .

تیم چلسی با کسب تنها یک پیروزی در ده بازی اخیر خود در لیگ، در بدترین روند 12 سال اخیر خود قرار دارد. در جریان شکست شب گذشته، فلیکس، خرید قرضی جدید آبی ها نیز در اولین بازی خود با کارت قرمز داور مواجه شد تا نتیجه بازی تنها عامل اعصاب خردی گراهام پاتر نباشد. او که به خاطر نتایج ضعیف اخیر به شدت تحت فشار است بعد از بازی اعلام کرد که اخراج فلیکس کار را برای تیمش سخت کرد.

 

او با اشاره به وضعیت فعلی تیمش و اینکه همه چیز به بدترین شکل پیش می رود افزود: “این یک خلاصه واضح از شرایط فعلی تیم ماست. هر چیزی که می تواند بد پیش برود، بد پیش می رود!”

 

سرمربی چلسی در مورد اخراج فلیکس گفت: “فکر نمی کنم او قصد خاصی از این خطا داشت ولی به هر حال دریافت کارت قرمز اتفاق ناگواری بود و ما اکنون فلیکس را در اختیار نداریم و این یک خبر ناامید کننده است.”

گروه نرم افزاری ماهور

 

پاتر با اشاره به اینکه تیمش می توانست بازی بهتری مقابل فولاد انجام دهد گفت: “نیمه اول نسبتا یکنواختی متعادلی داشتیم ولی یک گل بد خوردیم که کمی ما را به هم ریخت و باید بهتر عمل می کردیم. انتظار بازی بهتری از بچه ها داشتم. فولام موقعیت های زیادی نداشت و ما هم از فرصت هایی که داشتیم استفاده نکردیم تا یک شب ناامید کننده رقم بخورد. البته در نیمه دوم پاسخ خوبی دادیم و گل زدیم اما اخراج فلیکس کار را سخت کرد.”

 

او در خصوص جو رختکن تیمش تاکید کرد: “همان طور که می توانید تصور کنید، همه ما ناامید هستیم. ما در یک مقطع و برهه زمانی بد قرار داریم. ما برای هواداران چلسی ناراحت هستیم ولی باید زود ریکاوری کرده و برای ادامه کار تلاش بیشتری کنیم.”

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا