آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پاتر : کیفیت مودریک از همین بازی معلوم بود

گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از تساوی مقابل لیورپول از عملکرد تیمش تمجید کرد و گفت مودریک، خرید جدید چلسی، از همین بازی نشان داده چه بازیکن باکیفیتی است.

چلسی امروز در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر در یک بازی خارج از خانه به مصاف لیورپول رفت و با تساوی بدون گل به کار خود پایان داد.

 

یکی از نکاتی که این بازی را برای هواداران چلسی خاص کرده بود به میدان رفتن میخایلو مودریک، ستاره جوان اوکراینی بود که چلسی در روزهای گذشته به خدمت گرفت. پدیده جوانی که انتقالش سر و صدای زیادی به پا کرده بود و در نهایت راهی استمفوردبریج شد.

 

گراهام پاتر در پایان بازی در کنفرانس خبری تیمش روی‌هم‌رفته از این نتیجه و از عملکرد چلسی راضی به نظر می‌رسید.

گروه نرم افزاری ماهور

اولین بازی مودریک برای چلسی

میخایلو مدتی است فوتبال بازی نکرده و چند هفته‌ای در تعطیلات نیم‌فصل بوده است. ما باید او را طوری مدیریت بکنیم که کم کم به شرایط ایده‌آل برای بازی‌های کامل برسد ولی در همین بازی هم می‌توانستید کیفیت او را ببینید.

 

مودریک می‌توانست امروز از آغاز به میدان برود؟

نه، او از ماه نوامبر تا حالا بازی نکرده بود. اگر این تصمیم را می‌گرفتیم ریسک کرده بودیم. هر چقدر از زمان بودنش در چلسی بگذرد بهتر خواهد شد. مودریک و ژوائو فوتبال را می‌فهمند و فقط باید کمی تنظیم و سازگار بشوند.

تساوی با لیورپول نتیجه خوبی بود یا ناامیدکننده؟

ما از عملکرد تیم راضی هستیم. انرژی و روحیه ما امروز خوب بود. با کیفیتی که لیورپول دارد، بازی با آنها در این ورزشگاه ساده نیست. یک امتیاز از این بازی گرفتیم و از تیم‌مان راضی بودیم.

 

چلسی می‌تواند به جمع چهار تیم اول جدول ملحق شود؟

به جای اینکه نگران باشیم تا چهار یا پنج ماه آینده چه اتفاقی می‌افتد، باید روی بازی بعدی تمرکز داشته باشیم. ما چندین بازیکن مصدوم داشتیم که روی هر تیمی تاثیر می‌گذارد. ما دوران سختی را پشت سر گذاشتیم، ولی اتحادمان را حفظ کردیم و با تلاش سعی کردیم بهتر بشویم. بالاخره زمانی می‌رسد که مصدوم‌ها برمی‌گردند و البته چند بازیکن جدید هم به تیم اضافه شده که ما را امیدوار می‌کند.

 

تاثیر تیاگو سیلوا در این بازی؟

مغز فوتبالی تیاگو از هر فوتبالیست دیگری بهتر کار می‌کند. او فوتبال را می‌شناسد و مدتهاست در بالاترین سطح بازی می‌کند. او یک نابغه فوتبالی است که رزومه‌اش این را ثابت می‌کند.

 

خریدهای متعدد باعث می‌شود چلسی تیمی بدون فراز و نشیب بشود؟

در طول فصل همیشه ممکن است مصدومیت‌های ناگهانی تیم را دچار مشکل کند. برای همین ما باید ترتیبی بدهیم که در صورت وقوع چنین شرایطی ضربه نخوریم. ولی درست می‌گوید، بدون فراز و نشیب بودن به نفع تیم است. باید به یک ترکیب ثابت برسیم تا فراز و نشیب نداشته باشیم ولی در عین حال نباید رقابت بین بازیکن‌ها را از بین ببریم. باید تعادلی بین این دو برقرار بشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا