آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پاسخ داور فینال جام جهانی به ادعای مردود بودن گل مسی

شیمون مارسینیاک، داور فینال جام جهانی، به این ادعا که گل لیونل مسی در وقت‌های اضافه باید مردود می‌شد، پاسخ داد.

شیمون مارسینیاک، داور فینال جام جهانی، به این ادعا که گل لیونل مسی در وقت‌های اضافه باید مردود می‌شد، پاسخ داد.
در فینال جام جهانی مسی در وقت اضافه نتیجه را 3-2 کرد و پس از آن رسانه های فرانسوی مدعی شدند که این گل نباید پدیرفته می شد. مارسینیاک در پاسخ به این ادعا تصویری از تخطی تیم فرانسه را برجسته کرد.
دقیقا چه اتفاقی افتاد؟ ضربه مسی در وقت اضافه نتیجه را 3-2 کرد و در ادامه دومین پنالتی کیلیان امباپه در آن شب نتیجه را 3-3 کرد، قبل از اینکه آرژانتین در ضربات پنالتی 4-2 پیروز شود.
رسانه های فرانسوی پس از بازی مدعی شدند که گل سوم آرژانتین نباید به دلیل تخطی به بازیکنان تعویضی پذیرفته شود، ادعایی که از آن زمان رد شد و حالا مارسینیاک  پاسخ درخشانی به این سوال ارائه کرده است.
اما فرانسوی ها به این عکس اشاره ای نکردند! جایی که می توانید ببینید که وقتی امباپه گل می زند چگونه هفت فرانسوی در زمین حضور دارند.
کنایه مارسینیاک باید هر گونه جنجال بر سر دومی مسی و سومی آرژانتینی را برطرف کند. واکنش رسانه‌های فرانسه تنها محدود به ماجرای زکر شده نیست، زیرا اتحادیه فوتبال فرانسه از آن زمان شکایتی را درباره جشن‌های آرژانتین در بوئنوس آیرس نیز آغاز کرده است که در آن  تصویری از امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان،دیده می شود که نوزادی اسباب‌بازی با صورت امباپه در آغوش گرفته است.
داوری فینال جام جهانی با کیفیتی خوب از سوی مارسینیاک، این داور لهستانی را در شایسته قضاوت در مسابقات مهم اروپا و البته فراتر از آن قرار خواهد داد.
منبع: www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا