آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پالاس ۱-۱ یونایتد: هدیه بزرگ ویرا به آرسنال در دقیقه ۹۱

منچستریونایتد در دیداری معوقه از هفته هفتم لیگ برتر در خانه کریستال پالاس به تساوی 1-1 رضایت داد.

شاگردان اریک تن هاخ که با پیروزی های پیاپی در هفته های اخیر، به کورس قهرمانی اضافه شده بودند، امیدوار بودند با پیروزی در دیدار امشب، فاصله با آرسنال صدرنشین را کم کنند اما در آخرین ثانیه ها گل تساوی را دریافت کردند.

 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.

در ادامه یونایتدها بازی را در دست گرفتند و در دقیقه 23 بود که آنتونی صاحب موقعیت شد اما ضربه فنی او از بالای دروازه ویسنته گوایتا به بیرون رفت.

برتری یونایتد ادامه داشت و در دقیقه 31 بود که روی ارسال لوک شاو، این ووت وخهورست بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه سر این مهاجم هلندی هم راهی به چهارچوب دروازه کریستال پالاس پیدا نکرد.

گروه نرم افزاری ماهور

پنج دقیقه بعد بار دیگر بازیکنان یونایتد درون محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت شدند اما پیش از اینکه کاسمیرو ضربه نهایی را بزند، تکل عالی مارک گوئهی، دروازه میزبان را نجات داد.

در حالی که یونایتد سخت به دنبال گل برتری بود، در دقیقه 40 چیزی نمانده بود که پالاس به گل اول بازی برسد اما واکنش عالی داوید دخیا مانع از باز شدن دروازه یونایتد روی ضربه ادواردو شد.

اما تلاش بازیکنان منچستریونایتد برای رسیدن به گل برتری سرانجام در دقیقه 43 نتیجه داد. روی پاس عالی کریستین اریکسن بود که برونو فرناندز صاحب موقعیت شد و با یک ضربه تماشایی، توپ را به گوشه دروازه پالاس فرستاد.

در ثانیه های پایانی این نیمه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و یونایتد با برتری 1-0 راهی رختکن شد.

نیمه دوم را دو تیم هجومی آغاز کردند اما این حملات به موقعیت خاصی منجر نشد.

در ادامه این بازیکنان یونایتد بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند. آنها که می دانستند برتری یک گله نمی‌توان تضمین مناسبی برای پیروزی آنها باشد، تلاش کردند تا هر طور شده به گل دوم برسند اما تلاش آنها ثمری نداشت.

در سمت مقابل، هرچه به دقایق پایانی نزدیک می‌شدیم، بازیکنان کریستال پالاس برای زدن گل تساوی حملات خطرناک تری روی دروازه میهمان ترتیب می دادند. در دقیقه 76 بود که گوئهی روی یک ضربه کرنر، می توانست با ضربه سر کار را تمام کند اما واکنش عالی دخیا، بار دیگر دروازه یونایتد را نجات داد.

فشار حملات پالاس برای زدن گل تساوی ادامه داشت تا اینکه سرانجام در اولین دقیقه از وقت های تلف شده، این تیم سرانجام قفل دروازه یونایتد را باز کرد. روی یک ضربه آزاد از پشت محوطه جریمه بود که ضربه تماشایی مایکل اولیسه، حساب کار را 1-1 کرد.

در ثانیه های باقی مانده یونایتد تلاش زیادی کرد تا به گل برتری برسد اما این اتفاق رخ نداد و بازی با تساوی و تقسیم امتیازات به پایان رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا