آخرین مطلباخباربازی هاداغمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پایان شیرین نیم فصل اول برای پرسپولیس با بردی قاطع و یک قربانی / مطهری مغلوب استادش شد

پرسپولیس نیمه نخست بیست و دومین دوره لیگ برتر را به شیرین درین شکل ممکن تمام کرد .

تیم پرسپولیس از ساعت 16 امروز (پنجشنبه) در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی مازندران بود و با نتیجه 5 بر یک پیروز شد.

 

پرسپولیس در این بازی از همان نیمه اول مقتدر ظاهر شد و سه بار دروازه تیم حمید مطهری، دستیار پیشین یحیی گل‌محمدی را گشود. سرخپوشان در نیمه دوم دو گل دیگر با ضربه اسماعیلی‌فر به ثمر رساندند تا با 32 امتیاز، نیم‌فصل اول را با صدرنشینی به پایان برسانند. نساجی نیز با 20 امتیاز، به رتبه هفتم سقوط کرد. همچنین مهدی ترابی از زمین مسابقه اخراج شد تا در آغاز نیم‌فصل دوم، نتواند برای تیم گل‌محمدی به میدان برود .

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر (88 – سیامک نعمتی)، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک (68 – کمال کامیابی‌نیا)، مهدی ترابی، سعید صادقی (40 – وحدت هنانوف)، محمد عمری (68 – فرشاد فرجی) و وحید امیری (88 – حامد پاکدل)

 

گروه نرم افزاری ماهور

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، علی شجاعی، حامد شیری، صابر حردانی (62 – آداما نیانه)، سید علیرضا ابراهیمی، سید احمد موسوی (62 – حسین زامهران)، رضا جعفری، محمد شریفی و عبدالکریم اسلامی.

داور: علی صفایی

اتفاقات مهم این مسابقه به شرح زیر است:

نیمه اول

دقیقه 6: پاس بلند از قلب دفاع پرسپولیس به وحید امیری رسید. امیری توپ را برای عمری ارسال کرد که به دست علیرضا ابراهیمی خورد و صفایی به نشانه پنالتی در سوت خود دمید. گئورگی گولسیانی در ادامه ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد.

دقیقه 10: نساجی در فاصله‌ای دور از دروازه پرسپولیس صاحب ضربه‌ای ایستگاهی شد. ایوب کلانتری شوتی پُرقدرت به توپ زد که این توپ پس از برخورد به سر امیری وارد دروازه پرسپولیس شد.

دقیقه 11: دانیال اسماعیلی‌فر شوت سرکش احمد موسوی را از دروازه پرسپولیس بیرون کشید.

دقیقه 21: علیرضا حقیقی در پاس دادن به ابراهیمی مرتکب اشتباه شد تا عمری صاحب توپ شود. او نیز قدر این موقعیت را دانست و گل دوم سرخپوشان را به ثمر رساند.

دقیقه 25: پاس رو به عقب پورعلی‌گنجی با اشتباه بیرانوند، در آستانه رسیدن به خط دروازه سرخپوشان بود که سنگربان پرسپولیس با حرکتی زیبا، دروازه تیمش را نجات داد و مانع رسیدن توپ به عبدالکریم اسلامی شد.

 

دقیقه 29: ضربه پای چپ ترابی در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان نساجی، با واکنش زیبای حقیقی بلوکه شد.

 

دقیقه 33: ضربه بلند علیرضا بیرانوند، در زمین نساجی نصیب سعید صادقی شد. او پاس زیبا و تک‌ضربی برای عمری ارسال کرد که این مهاجم پس از دریبل حقیقی، زننده گل دوم خودش و گل سوم پرسپولیس بود.

دقیقه 34: ایوب کلانتری به‌خاطر خطای شدید روی اسدبیگی، با کارت زرد داور مسابقه روبه‌رو شد.

 

دقیقه 40: ترابی پس از اینکه چند متر را با توپ جلو آمد، دروازه نساجی را هدف گرفت که ضربه او با فاصله کمی از کنار دروازه نساجی به بیرون رفت.

 

نیمه دوم

 

دقیقه 51: ترابی با پاس زیبای خود، امیری را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان قرار داد که ضربه کاپیتان پرسپولیس به تیر دروازه نساجی برخورد کرد. این پایان کار نبود و پرسپولیسی‌ها مجدداً توپ را روی دروازه تیم قائمشهری ارسال کردند که با اشتباه حقیقی، نصیب اسماعیلی‌فر شد و او گل چهارم پرسپولیس را به ثمر رساند.

دقیقه 55: پرسپولیس روی پاس دیگری از ترابی صاحب فرصت گلزنی شد. اسماعیلی‌فر که با استفاده از حفره دفاعی نساجی با حقیقی تک به تک شد، دروازه این تیم را گشود تا پنجمین گل پرسپولیس را ثبت کند.

 

دقیقه 60: مهدی ترابی پس از درگیری لفظی با سید احمد موسوی، با کارت قرمز علی صفایی روبه‌رو شد. احمد موسوی هم کارت زرد گرفت.

 

دقیقه 85: دریبل دوطرفه وحید امیری با خطای هَند حامد شیری همراه شد که صفایی کارت زرد خود را به او نشان داد.

 

دقیقه 88: وحدت هنانوف به‌خاطر خطای شدید روی علی شجاعی، با کارت زرد داور مواجه شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا