آخرین مطلباخباربازی هاداغمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پایان وقفه دو ماهه سری A با پیروزی میلان

رقابت‌های سری A ایتالیا پس از دو ماه وقفه به دلیل برگزاری جام جهانی 2022، از سر گرفته شد و در اولین بازی میلان حریف خود را شکست داد.

آغاز رقابت‌های هفته شانزدهم سری A ایتالیا – اولین هفته از این مسابقات پس از وقفه‌ای دو ماهه – امروز (چهارشنبه) دو بازی همزمان از ساعت 15 به وقت تهران برگزار شد که در مهمترین آنها میلان با نتیجه 2 بر یک میزبان خود تیم سالرنیتانا را شکست داد.

 

رافائل لیائو در دقیقه 10 و ساندرو تونالی در دقیقه 15 گل‌های میلان را به ثمر رساندند و فدریکو بوناتزولی در دقیقه 83 یکی از گل‌های خورده را برای سالرنیتانا جبران کرد. این در حالی بود که براهیم دیاس نیز در دقیقه 58 گلی دیگر برای میلان زد که VAR آن را مردود اعلام کرد.

میلان با کسب یازدهمین پیروزی‌اش در این فصل 36 امتیازی شد و فاصله خود را با ناپولی صدرنشین به پنج امتیاز کاهش داد تا جایگاهش را در رده دوم تثبیت کند. این در حالی است که یوونتوس با 31 امتیاز و یک بازی کمتر در رده سوم قرار دارد.

 

گروه نرم افزاری ماهور

در بازی همزمان نیز سامپدوریا با نتیجه 2 بر یک میزبان خود ساسولو را از پیش رو برداشت و آتالانتا و اسپتزیا نیز به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند .

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. سلام وقت بخیر
    به تازگی اخبار سایت رو دنبال میکنم که به نظرم تنوع و تازگی مطالب خیلی خوب بود ، به امید موفقیتهای بیشتر مدیریت و کارکنان محترم سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا