آخرین مطلباخبارداغمحبوبمهمترین اخبار روز
موضوعات داغ

پیام زیبای مسی به مناسبت سال نو میلادی

لیونل مسی پس از محقق شدن رویایی که همیشه دنبالش بود، پستپایان سال را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

لیونل مسی، قهرمان جام جهانی، پیامی زیبا به مناسبت سال نو میلادی را پس از موفقیت در سال 2022 منتشر کرد.

“مسی سالی باورنکردنی را جشن گرفت
سال نو را با خانواده به ارمغان می آورد
با تشکر از طرفداران برای حمایت”

لیونل مسی اسطوره آرژانتینی با انتشار تصویری دلگرم کننده از خود و خانواده اش در سال جدید میلادی از هوادارانش به خاطر تمام محبتی که در سال 2022 به او داشتند تشکر کرد. مسی  نوشت: “رویایی که همیشه دنبالش بودم سرانجام محقق شد” اولین قهرمانی آنها در جام جهانی پس از مارادونا در سال 1986.

مسی در پست اینستاگرامی خود نوشت: سالی که هرگز فراموش نمی کنم به پایان رسید. “رویایی که همیشه دنبالش بودم بالاخره به حقیقت پیوست. اما اگر نتوانم آن را با خانواده ای فوق العاده، بهترین خانواده و دوستانی که همیشه از من حمایت کردند و هر بار که روی زمین افتادم  نگذاشتند متوقف بمانم، به اشتراک بگذارم، ارزشی ندارد.

گروه نرم افزاری ماهور

“من همچنین می‌خواهم یک خاطره بسیار ویژه برای همه افرادی که مرا دنبال می‌کنند، داشته باشم، شگفت‌انگیز است که بتوانم این مسیر را با همه شما به اشتراک بگذارم. رسیدن به جایی که آمده‌ام بدون تشویق‌های زیادی که دریافت کردم غیرممکن بود. از همه مردم کشورم مانند پاریس، بارسلونا و بسیاری از شهرها و کشورهای دیگر که از آنها عشق دریافت کرده ام. ای کاش امسال نیز برای همه فوق العاده باشد و برای شما آرزوی سلامتی و قدرت برای شاد ماندن در سال 2023 دارم. یک آغوش بزرگ برای همه!”

مسی چند هفته گذشته را صرف جشن گرفتن قهرمانی آرژانتین در جام جهانی  کرده است، او حتی در زادگاهش روزاریو مورد تحسین هواداران قرار گرفت. در سال 2023، او کاملاً روی کمک به PSG متمرکز خواهد شد.

منبع:www.goal.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا